Palju õnne, Eesti !

Ma muidu Google.ee-d ei kasuta, aga see on nii ilus 🙂
Eile mõtlesin, et tahaks Kaitsejõudude paraadi ka vaadata, aga kui Meetingult koju jõudsin, siis oli hoopis, et oh ei ja kukkusin voodisse.
Aga selle-eest vaatasin siis täna Aastpäeva kontserdit. Panin selle käima umbes täpselt see hetk kui President rääkis, et riik kolib maalt linna ja tõi näiteks Paide. Lühidalt – Paidesse on jäänud ainult Töötukassa, kõikide muude asjade jaoks tuleb sõita Pärnu, Tallinna või Jõhvi. Masendav.
Hämmastavalt teine tunne on siit, Californiast, vaadata seda vastuvõttu ja konserdit. Ma ei mäleta et ma seda Eestis üldse vaadanud oleks. Eelmise aasta paraadi vaatasin (seda ka tegelikult ainult selle pärast, et Indrek ja Kaarel olid seal), aga muud mitte. Siin on see tunne kuidagi teine ja ma lausa tunnen, et ma tahan vaadata.
Vastuvõtul mul olid omad lemmikkleidid. Nendest ma kavatsen teha eraldi postituse, kui ma ära ei unusta. Aga tahaks ise ka kunagi presidendi vastuvõtule minna. Ma ei tea, kas ma peaks selleks riigikokku pääsema (mida ei juhtu muidugi) või peaks võtma omale mehe, kes on riigikogus (mis on lihtsam), aga ma nii tahaks. Või peaks midagi muud välja mõtlema, mida korda saata. Soovitusi ?
Kahju, et “Nimed Marmortahvlil” netis ei näidatud (mis sellest, et ma magasin sel ajal). Aga “Mehed ei nuta” ajas ka asja ära. Klassika ikkagi. Ma arvan, et Eestis on raske leida inimest, kes ei oskaks seda tsiteerida.
Vaatasin täna esimest korda selle 6 kuu jooksul ka Aktuaalset Kaamerat või noh, üleüldse Eesti uudiseid. Ma ei tea miks, aga terve aeg olid silmad märjad. Eriti siis kui räägiti Eesti Iseseisvuspäeva üritustest jm. Õrnake olen ikka küll mõnikord, mis teha.

Kahju, et ma pühapäeval LAs Eesti Majja minna ei saa. Ma olen sel ajal veel oma kursustel.

Ma arvan, et kokkuvõttes on mul hea meel olla eestlane. Hoolimata sellest, et on palju asju, mis mulle Eesti enda juures ei meeldi.

Happy Birthday, Estonia ! Siin see veel kestab.

3 thoughts on “Palju õnne, Eesti !

  1. Ha haa, ma ka täna mõtlesin, et kuidas sinna Vabariigi aastapäeva vastuvõtule saaks. Kas peab riigikokku kandideerima või hoopis mõne omavalitsuse juhiks saama 😛 Sul on hetkel lihtsam, leidma mõne mehe, kes sinna teel on 😀

  2. Mul läks meelest ära.. etv-s on nipp, keelatud saateid ei näe, kui lähed neid vaatama sellel ajal mil nad eetris on. Kui aga juhtud vaatama enne mingit sellist saadet, mis ei ole nagu internetis vaatamiseks keelatud, siis nt järgmine keelatud saade on ka kohe sinu jaoks vaadatav. Kui sa vahepeal aga jälle akna kinni paned, siis enam löögile ei saa. Süsteemiviga 😛

  3. Samas, mis ma selle mehega peale hakkan. Poliitika mulle ei meeldi. Või noh, ei paku huvi. Käin vastuvõtul ära ja siis jätan maha. Oh, plaan on hea :D. Ja aitäh nipi eest. Katsetan teine kord kui vaja on.

Leave a Reply

