Ameerika · AuPair Meeting

Day #185

Nico mäng oli kuskil kaugel. Freewayde seiklus oli märksõnaks ilmselgelt. Õhtul veel Au Pair Meeting ka Americana at Brand‘is. Sain oma esimese kogemuse parkimismajaga. Aga muidu on hullult suur ja hullult ilus kaubanduskeskus. Käisime söömas, ajasime juttu ja tulime koju. Sõime Cheesecake Factory‘is. Arutasime seal, et kelle sünnipäev kõige lähemal on. Lõpuks saime mina ja see Rootsi au pair saime omale selle “häbistava” sünnipäevalaulu. Tegelikult oli naljakas. Koju jõudsin lõpuks 10.30pm. Nii laip, et ma kukkusin voodisse. Õnneks mul seda muret pole, et mul roolis uni peale tuleks.
Tahtsin veel paraadi ka vaadata, aga ma ei oleks jaksanud selleni üleval olla.
Sain teada, et see Rootsi au pair (mis iganes ta nimi oli, ma ikka ei mäleta) läheb ka laupäeval sinna nädalavahetuse kursusele.

Holy Redeemer Catholic Church
Americana at Brand fountain. See tegi igasuguseid ägedaid asju seal tegelt.
Tomato Basil Pasta (supernämma), pilt ise muidugi pole suurem asi, sest seal oli pimedam kui Hollisteris.
Tee Americana at Brand‘i. 14 miili ja 19 minutit.
St Philip the Apostle to Holy Redeemer Catholic Church. 10 miili ja 15 minutit.
Leave a Reply

