Ameerika

Ameerika. Ja miks ma koju lähen.

Miks ma ei plaani pikenda ?

Ma arvan, et mul on vaja edasi liikuda. Püsimatu, nagu ma olen. Ma armastan oma host familyt kohutavalt palju, aga siiski. Praegusel hetkel ma tunnen, et kui ma jään siia pidama, siis see ei ole enam mulle hea. Ma teadsin, et USAsse tulek üleüldiselt on väga hea. Ma ütleks lausa, et kõige parem siiani. Kes teab milleks enim, see teab. Ja see on oma ülesande juba praeguseks100% täitnud. Ja ma ei taha riskida sellega, et pikendades ei ole ma siin enam õnnelik. See on mulle andnud tegelikult isegi rohkem kui ma lootsin. And that’s why I’m coming home in August. To keep it alive.


Samas aga on mul veel päris tükk aega aega ja selle ajaga võib palju muutuda. Never say never, nagu öeldakse.

Seda, mis peale mu tagasi tulekut saab, ma teile veel ei ütle. Plaane on. Rohkem kui üks. Nagu ikka. Eks ole näha, mis lõpuks käiku läheb.

Ma armastan Ameerikat. Ilmselt oma elu lõpuni. Ma olen kindel, et ma tulen siia veel tagasi, sest terve see suur riik vajab veel avastamist.

Leave a Reply

