fotoblogi · Random

Random #12

Hämmastav, kuidas inimeste vaated muutuvad. Pean praegu silmas seda, et mu õde, Kätlin, hakkab see aasta lõpetama põhikooli. Mul on tunne, et alles ma ju tegin seda ise. Kuigi see oli juba uskumatud 5 aastat tagasi.
Ja sealjuures, kui hakata mõtlema, siis Kätlin tundub nii laps alles, mida ta tegelikult ju ongi. Aga kui ma mõtlen sellele, mida ma ise endast tollel ajal arvasin, siis ilmselgelt ei lange see kokku selle arvamusega, mida ma Kätlinist praegu arvan. Ma olen kindel, et ka ta ise ei arva väga, et ta laps on. Kes ikka 15-16-aastaselt arvab, et ta enam laps on, eksole.
Mina arvasin siis, et ma olen maailma naba. Jah, konkreetselt. Mina, mina, mina ja veelkord mina. Kui ma tahtsin midagi, siis pidin saama ja kui ei saanud, oh seda sõda. Nojah, Jäär, mis teha. Samas ma ikka ilmselt suutsin oma maailma piire piisavalt laiendada, et sinna mahtusid ka mu sõbrad, sest ma usun, et vastasel juhul mul neid enam poleks. Ja õnneks läksin ma peale põhikooli edasi Räpinasse ja tõesti, siis tulid juba teised ka, mitte ainult mina oma väikses/suures maailmas.

PS: Ma pidin välja nägema nagu Paris Hilton.. Ei ole ju !?
Ja tore on peajagu pikem olla kõigist. Haa !

20. juuni 2007.
Ma olin oma kontsadega maas kinni kogu aeg. Hea kindel toetuspind. Aga ma polnud ainus.
2 thoughts on “Random #12

  1. seda sina ja sinu naba arengut nägin ma koguaeg pealt ! :Dja jumal tänatud et see toimus 😀 eks see ühika elu oli see põhikas

Leave a Reply

