Ameerika

Day #177

Sellised sõbrad mul siis. ♥

***

Aga täna sadas vihma. Laupäeval (vist) sadas ka. Talv on. Külm on. Max +15°C. Brrr.. Homme peaks pisut soojem juba jälle olema.

Ma tean, et ma olen sellest juba varem kirjutanud, aga ma ikka ei saa veel aru. Kui väljas sajab, siis peab lastele kooli sisse järgi minema. See aga on tükk maad pikem maa kui lastel võimlast tulla on. Või on asi selles, et õpetajad ei taha lihtsalt väljas seista vihmaga ? Mis tähtsam on – lapsed või õpetajad ? Kuuma ilmaga on point sama ja sealjuures polnud neil varem koolis konditsioneeri ka olnud. Seega, kus point on ?

Aga freeway oli päris jube, nagu ikka padukaga. Liikumiskiirus oli “meeletu” ja vahepeal oli kohe tunda, kuidas vesi autot kiskus. Lisaks midagi näha ka polnud.

Uh, ootan reedet. Poistel vaba päev, lähevad Disneyland’i. Saan ka puhata, sest Tami on ka kodus siis. Hea pikk nv tuleb, sest esmaspäev on ka no school, siis on President’s Day ja Tami ka kodus jälle. Miks Eestis nii palju igasuguseid tähtpäevi pole ?

Leave a Reply

