Happy Valentines Day !

I love you and I miss you, my friends and family ! I hope you know that. And I do love you every day and I don’t need some special day for it. I don’t need 2/14 to love you. Maybe I don’t know the best way to show you my love, but I hope you never forget I really really love you ! Every single day.

Hugs and kisses from California to everywhere around the World, wherever you are, my darlings.



***

Aga muidugi suutsin ma väga närvi ka minna. Kätlini peale. Ta võttis kooli kaasa MINU jänese. Võib olla see on lapsik, aga mind ei huvita. Selle pehme, mille Erki mulle paar aastat tagasi sünnipäevaks kinkis. Kirjaga ‘I love you’. Ma pole tükk aega nii närvi läinud. Reaalselt käed hakkasid värisema suurest vihast ja pea hakkas valutama. See, et mind seal ei ole, ei anna õigust kasutada MINU asju ilma MINULT küsimata. Seda enam, et see on kingitus ja SUUURE emotsionaalse väärtusega pealekauba. Jah, ma olen lapsik hetkel, ei huvita. SEST SEE ON MINU !! Ja see on ainus, mis loeb. Muretse omale oma !!! Fuck you !


Ma tean, kui närvi ta ise oleks läinud, kui meie rollid vahetunud oleks. Seega, mõtle asjadele niipidi. Mis sa ise teeks ?! Ah ?? Ja siis mõtle, kas sa tahad MINU asju kuskile kaasa vedada.

2 thoughts on “Happy Valentines Day !

  1. ei ole lapsik ! nagu sa ütlesid , see on sulle emotsonaalse väärtusega ja kuna kätlin on korduvalt sulle tõestanud, kuidas ta ” oskab” su asju hoida,siis saan aru täiesti.Sinu õigus on täelik mu arust .

Leave a Reply

