Day #175

Ma ei imestaks kui isegi siis, kui ma tagasi tulen, tuleks ette juhus, et keegi üldse ei teadnudki midagi mu USAs viibimisest. Are you fu*king kidding me ?!

Oh, and I don’t understand why everybody are so worried about my sex life and do I have a boyfriend. No, I don’t have a boyfriend. No, I’m not trying to find one. No, I do not want to have sex. Like really ?! Please, stop worrying. And live your own life. If I have somebody you will know about it. Believe me.

And one more thing. If I don’t want to live in Estonia anymore it’s not mean that I’m not care about you and I don’t love you anymore. I just can’t make my decisions thinking others before thinking to myself. I know it will hurt a lot of people, but hey ! right now I’m still there. Kind of. I mean, you know I’m coming back. So just be happy !


***

Grammy‘de jagamine oli pettumus mu jaoks, sest ma ei saa midagi parata sinna, et Adele pole my cup of tea ja alati kui ma teda raadiost kuulen, olen ma sunnitud kanalit vahetama. Mulle meeldib ta British accent, aga see on ka kõik. Sorry. Vihake mind nüüd.

***

Raamatusoovitus:
‘Something Borrowed’
Lühidalt on see raamat sellest, kuidas kõik petavad kõiki ja sõprus pole oluline. Kind of. Darcy ja Dex olid kihlatud. Aga Rachel oli see, kes Dexter’it Darcy’le tutvustas. Darcy ja Rachel olid lapsepõlvest peale parimad sõbrad. Racheli sünnipäeval, aga Dex ja Rachel had sex. Dexter oli ikka kihlatud. Varjasid seda, mis nad varjasid. Lõpuks Dex tühistas pulmad. Tuli välja, et Darcy pettis ka Dex’i tolle sõbraga ja lõpuks oli rase ka veel. Aga lõppkokkuvõttes süüdistas ta kõiges kõiki teisi aga mitte ennast.

Ma pole viimasel ajal ühtegi raamatut nii kiiresti läbi saanud kui seda. Hea oli. Lähen nüüd poodi teise osa jahile ka, mis on kirjutatud Darcy vaatenurgast.

3 thoughts on “Day #175

Leave a Reply

