Day #172

Tuju: 🙂
Pisike nädala kokkuvõte.
1. Raamat‘Eat, Pray, Love’. Loen juba veebruari algusest, aga vahepeal lõpetasin ühe teise raamatu ja see ootas paar päeva. Mulle see raamat meeldib, vähemalt osad ‘Eat’ ja ‘Love’. ‘Pray’ polnud nii huvitav, aga okei ikkagi. Selline okei lugemine on. Läbi veel ei ole, ehk nädalavahetuse jooksul saab. Järjekorras ootavad nii paljud. Oh jah..
2. Saapad – Mossimo Supply Co $24.48. Muidugi alla hinnatud. Lõpumüük. Suvi hakkab ju tulema. Actually ma ei tea, kus ma neid kandma ka hakkan. Üsna väga kõrged on. Aga samas on see mu oma asi kui kõrgeid asju ma kannan. Mis sellest, et ma niigi nii pikk olen… Kui ma omale vähemalt 190cm mehe võtan, siis pole hullu. (Liia, üks kriteerium saate jaoks.)
3. Flats – $19.99
4. Loodus – Nartsissid veebruaris mulle meeldivad. Meeldivad muul ajal ka, aga veebruaris on eriti head.
5. Starbucks – White Chocolate Mocha vahukoorega. Uh.. Pole sõnu kui hea. Ja see Valentinipäeva tops on niiiii nunnu.
6. Korvpall – Teisipäevane mäng jäeti ära vihmaohu tõttu. Eilne mäng siiski toimus. St Philip kaotas 3 punktiga (St Philip on Nico võistkond) 😦

***

Ma tahan, et mul ka kunagi oma pojaga nii hea suhe oleks, et me räägime deitimisest ja tüdrukutes jne.

Leave a Reply

