Mõttekäigud · Random

Random #9

Ma mõtlesin täna. Ha ha. Jah.
Ei, tegelt ka.
Ma olen muutunud. Klišee, kas pole. Aga ma olen. Palju rohkem kui ma endale varem tunnistasin. Ja muutused on ju head, eks ? Muidugi on asju, mis on jäänud samaks ja on asju, mida ma ka ei tahaks muuta.
Aga siiski.
Minust ei saa crazy cat lady‘t. Tähendab siis, et ma ei jää vanatüdrukuks. Kui juba Liia on nii kaugele jõudnud, siis on mul ka lootust. Kindlasti on. Aga ma lihtsalt pean ise sellele lootusele avatud olema ja mitte ennast okastraatide ja kõrgete kivimüüridega ümbritsema. Nagu ma siiani teinud olen.
Ja kui ka keegi on pääsenud sissepoole neid kivimüüre, siis on olnud seal alati üks kuri olevus, kes on lühikese aja möödudes kõik jälle sealt müüride vahelt välja ajanud. Aga nüüdseks olen ma suutnud selle üleliigse ise minema ajada. Väikse abiga, aga siiski. See tähendab, et lõpuks ometi olen ma oma müüride vahele üksi jäänud. Mis omakorda peaks andma võimaluse kellelegi tulla, et jääda. Mitte tulla, et minna.
Aga et keegi tulla saaks, peaks ma neid müüre hakkama vaikselt lammutama. Mida ma tegelikult juba mõnda aega teinud olen. Ise seda märkamata. Nad on madalamad kui kunagi varem. Mis ei tähenda, et mu latt madalamal oleks. Aga lihtsalt, ma ei karda enam. Kui see nüüd õige väljend on.
Viimase suhte lõpust on möödas poolteist aastat. Ja ma tean täpselt, miks see tookord lõppes. Ilma ilustuste ja üleliigseta. Ainuke asi, mida kogu see jama mulle näidanud on, ongi see, et ‘You can’t be in relationship with somebody else if you still love your ex’. Ja uus ei aita vanast üle saada. Minu puhul see ei tööta. Poovisin ja tegin haiget ning sain haiget.

Või peaks inimest enne rohkem tundma õppima. Rohkem kui seda nädala-kahega jõuab.

Aga igal juhul nüüd on see möödas.

Ja see peaks tähendama, et lõpuks ometi on võimalik midagi püsivat.
Leave a Reply

