Ilujutud · Muusika · Random

Random #8

Ma armastan värskelt värvitud juuste lõhna. Eile värvisin ja nüüd nuusutan neid kogu aeg. Imelik komme.

Ja kui juba juustest rääkida, siis peaks juuksurisse minema. Aga see on nii kallis siin.

Samas peaks minema omale Joico Color Endure Violet šampooni ja palsami ostma.

***

Ja ühel päeval värvin ma juuksed punaseks. Ma ei tea millal, aga ma teen seda. Praegu ma lihtsalt ei raatsi, sest kui ma mõtlen sellele, mis vaeva ma oma juustega näinud olen, siis mõte selle nullimisest ajab mind nutma. Aga ma teen seda. Kunagi. Ja kuna mul on v ä g a täpne ettekujutus, milline see punane peaks olema, ei saa ma riskida, et see ei ole selline nagu peab. Tagasi Eesti tulen, siis teen üllatuse teile oma punase peaga (Õel naer.) ja siis te ei tunne mind äragi.

Midagi sellist. Pigem esimene pilt, aga Rihanna on ka hea.

***

Ja oh kuidas ma tahaks teile ühte blogi soovitada. Aga ma ei saa, see on kinnine. Aga päriselt. Wow ! Ma mõnele teist olen kindlasti rääkinud ka sellest.

***

I absolutely adore Adam Lambert !
Eriti seda lugu hetkel. Esimene lugu, mille ma iTunes’ist ostsin muide. Repeat‘il mul juba eelmise nädala lõpust.
Oh I love Him ! Soooo much.

Leave a Reply

