Aastahoroskoop

Draakoniaasta horoskoop 2012

Nagu eelmise aasta alguseski, kirjutan ka oma selle aastase horoskoobi siia koos omapoolsete kommentaaridega. Et kunagi teine aeg oleks hea vaadata. Igasugused kuupäevast kuupäevi juhtuvad asjad jätsin välja, sest ma ei usu neisse.

Edit: 23.7.2012 ehk tagasivaade möödunud poolele aastale. Kaldkirjas kirjutatu on algsed kommentaarid ja allajoonitud kaldkiri on nüüd lisatud.

JÄÄR
21.märts – 20.aprill
Jäärale tuleb see kõike muud kui igav aasta. On kindlasti parim aeg enesetoestuseks ja karjääriks kui mullu, mil tuli olla rohkem pealtvaataja rollis. (Seda saab võtta nii, et sellel aastal hakkan ma ise oma töö eest rabelema, ses suhtes, et siin olles ma ju seda ju ei tee põhimõtteliselt.)

Uuel aastal toimuvad sündmused loovad olukordi, kus hakkama saavad ainult julged inimesed ja seda Jäär ju on. (No comments needed.)
Juba jaanuaris ja veebruaris võidakse talle teha huvitavaid tööalaseid ettepanekuid. Teisalt võivad segased olud töökohas või tema ümbruskonnas visata Jäära etteotsa ja teistel ei jää muud üle kui sellega leppida. (Mnjah, töökohas on segased olud küll veidike ja ma olen nüüd pmt eesotsas oma õhtuse töötamisega. Otseselt uusi tööalaseid pakkumisi ei ole, aga selles mõttes, et vaikselt mõtleme Austraalia peale, seda võib sinna alla lugeda küll.) Endiselt ei oska sellega midagi seostada. Ei olnud seega nii nagu mulle horoskoobis räägiti.

Veebruar toob tema ellu uusi inimesi, kes teda igati toetavad. (Mul on juba praegu inimesi, kes mind toetavad, aga natuke rohkem toestust ei tohiks ka paha teha.) Siia ei oska ma ka midagi lisada. Uusi inimesi ma oma kõrvale ei leindud, kõik on vanad ja jäävad. Võib olla lihtsalt mõned suhtlused, mis olid toetava alatooniga ? Tegelt uusi inimesi võib seostada ka mingil määral sellega, et ma käisin oma Weekend Course’il ja tutvusin näiteks Stiiniga.
Märts seevastu kujuneb konfliktseks kuuks, iseärnis tööl. See võib olla seotud sooviga teha töökollektiivis suuremaid ümberkorraldusi. Kuu teisel poolel teebki ta seda, mida õigeks peab. (Eks paistab.) Märtsi kohta oskan ma öelda nii palju, et hakkasin väljas käima teiste Au Pair’idega. Samas mingeid erilisi konflikte ma ei oska siia küll tuua.
Aprill muudab Jäära optimistlikumaks, sest eelmise kuu võitlused on ta mingil määral viinud ta soovitud eesmärgile. (Sellele võib läheneda sedasi, et mul on kindel plaan, kas ma jään edasi või lähen tagasi koju.)

Aprill on hea kuu, kus on võimalik sobitada kasulik tegevus meeldivaga. Selleks sobivad nüüd reisid, mis annavad võimaluse närvidele puhkust saada ja kasulikke tutvusi soetada. Noortele hingedele on see soodne kuu armusuhete loomiseks. (Aprillis saan 21, tahaks küll reisile minna kuskile, Las Vegasesse näiteks. Aga nende armusuhetega on nii, et ma neid küll siit ei otsi. Pärast on äkki muidu raske ära minna ja muud sellised tunded.) 

Mai kujuneb rahulikuks töökuuks ja võimaldab paremini oma rahaasju korraldada kui ka sagedamini külastada maakodu ning teha aiatöid. (Hakkan mais lõpuks raha hoidma ? Oleks ka aeg. Aga aiatöid ma küll tegema ei plaani hakata..) Selles mõttes sai küll rahulikum töökuu jah, et ma ei sõitnud enam autoga ja selle tõttu ei sattunud nii palju enam poodidesse raha kulutama.

Juuni tuleb tal ilmselt loomevõimete tippaeg, mis algan mai lõpus ja kestab jaanipäevani. See on aeg, kus koostöö kollektiiviga laabub hästi. (Ma ei kujuta ette ka, mis loometöid ma siin lastege tegema peaks. Ju see osa lihtsalt ei käi mu kohta.) 
Kellel aprillis algas uus armusuhe, jõuab see juunis küpsusele. Pärast jaanipäeva on tulemas perekondlikud tülid, kuna lähedased ei jaga Jääraga tema vaateid tulevikule. (Kiire suhe siis. Aga selle ülejäänud osaga ma võin nõustuda küll, sest kui ma emmele ükskord mainisin, et tahaks Aussi minna, siis ta ütles ka, et kas ma näiteks Helisele üldse ei mõtle, et ta nii suur juba kui ma igalt poolt tagasi jõuan. Ja siis see osa, et ma ei taha Eestis elada, ei tekita neis ka just liigset optimismi.)

Juulis on tema tähelepanu pööratud eelkõige kodustele toimetustele, millega seoses teeb ka ostusid. Suureneb huvi meelelahutusüritustel käimise, laatade ja suvepidustuste külastamise vastu, on võimalik loteriivõit. (Juuli on suvi ja ma usun, et käiks küll igal pool jah.) Naljalt mind kodust välja ei saanud küll jah. Ostud on enamasti seotud olnud koju minekuga.

August on suuremalt jaolt rõõmurikas kuu – saab end emotsionaalselt välja elada, pühenduda hobidele ja huvialadele, lastele ja lastelastele, puhata ja arutada tulevikuplaane tarkade inimestega. (Kui ma Eesti lähen küll ma siis oma emotsioone puhkan. Ja oma tulevikuplaane ka arutan.) Puhkus + returning to Estonia.

Septembris jätkuvad eelise kuu lõpul alanud vaidlused nii ülemuste kui alluvatega. Tööl käivad taas suured ümberkorraldused. Jäära arvamusega hakatakse arvestama rohkem kuu teisel poolel. (Siia ma oskan midagi mõelda ainult siis kui ma ei lähe tagasi Eesti.)

Oktoobris on tema ümber toimuv rahulik. Ümberkorraldused tööl on tehtud mingil määral ka Jäära nägemust  mööda, on tunda tööviljakuse tõusu. Noortel ja vallalistel on nüüd sobiv aeg kevadel tärganud armastust altari ees kinnitada ja pulmapidu korraldada. (No peab omale siit ikka mingi ameeriklase ära võtma ja siis temaga abielluma. Ja siis ei ole mul raske Californiasse kolida. Ha ha.) Tööviljakuse tõus nagu tööle saamine ? Siis küll. Ja kevadel ma armastust ei leidnud, seega veel pulma ei saa ka.

November on suuremas osas keeruline. See on seotud intriigide ja tagarääkimistega konkurentide poolt, kelles Jäära edukas ametialane tegevus sügise alguses kadedust äratas. (No comments, no clue what they talking about.) Siiani veel midagi mu kõrvu jõudnud pole.

Kuid Jäär ei ole argade killast. 14.-16.kuupäevani alustab avalikku vasturünnakut, mis läheb nii intensiivseks, et sellest tekkinud kuumus paralüseerib kõik vastused. Kuu viimasel nädalal pakuvad endised vastased ja konkurendid nüüd ise koostöötingimusi. (Ma ei ole arg jah, see on ainuke asi, mida ma siin kommenteerida oskan.)

Detsembris on Jäär populaarne nii töökollektiivis kui ka lausa suurte rahvahulkade seas. Novembris toimunud lahingud on temast teinud omamoodi kangelase. Temast võib juttu olla isegi välismaa lehtedes. (Hmm. Kas ma saan lõpuks kuulsaks ? Oleks ka aeg, ma olen juba tükk aega oodanud..)

Allikas: Maaleht
(Sealt leiate omale ka horoskoobi.)
***

Ühesõnaga. Jälle on v ä g a super horoskoop platsis. Oh, elu on lill 🙂 Eks aasta lõpus olen näha, mis sellest kõigest välja tuli. Eelmise aasta oma läks päris täppi. Mitte täpselt kuude kaupa küll, aga 95%, millest seal kirjutati, siiski juhtus mingil hetkel.
Muidugi ma ei arva, et kui ma istun ja ootan siis juhtub kõik, nagu mulle horoskoop lubab.
You can shine no matter what you’re made of. -Robots-
Leave a Reply

