Ameerika · Minufoto · Šoping

Day #155

Nii. Tänane postitus tuleb ainult riiete-teemaline.
Käisin šoppamas. Ostsin omale igast asju, mida mul puudust ei olnud, aga mida ma lihtsalt tahtsin ja asju, mida mul oli vaja ka. Põhimõtteliselt. Kunagi. Mõni teine kord.
Hästi palju on igasuguseid tühjendusmüüke ja suuri allahindlusi praegu. Peaaegu hea on kohe poes käia. Kahjuks kõigil asjadel polnud alghindu juures ja seega ma ei tea ka.
Hollisteri kohta nii palju, et ma olen täiesti lootusetult ennast sellele brändile kaotanud. Ma ei ole kunagi varem ostnud, näinud, kandnud ja katsunud nii pehmeid ning mugavaid riideid. Teksad näiteks on jalga nagu valatud. Ideaalne. Mul ei jätku nii palju kauneid sõnu kohe. Täna ma sain küll aru, miks seal poes oleks gaasimaski ka lisaks taskulambile vaja. Lõhnaõlide lõhna olid kõik kohad täis, riided ka kõik lõhnavad. Ja jube pime on seal poes ka. Ma ei näinud isegi teksade suurusnumbreid korralikult. Ha ha. (Hollister’i tekad on vist siiani ainsad, mida ma olen raatsinud täishinnaga osta..)
Ja need kleidid, seal all. Ma loodan, et ma neid kuskil kunagi kannan ka. Üübernunnud ja värki on ju tegelikult. Ja kuna ma kavatsen sellesse kaalukategooriasse jääda, mille ma saavutanud olen, siis ei tohiks muret ka olla.
I love those Hollister bags.  Mjau !
Hollister punane maika $10.00 ($17.50)
Hollister $17.50
Ma just avastasin, et mu pesu paistab läbi. Ha ha.
Hollister teksad $49.50
Hollister pusa $38.90 ($58.35)
Seekord seest mitte karvane.
Hollister $19.50
Arizona mantel $25 ($70)
Selline õhuke. Ma ei teagi, kuidas õigem nimetada oleks. Aga tahtsin ammu juba midagi lillakat.
Hämmastav on mu jaoks see, et ma ei tunne ennast nagu tort selles kleidis.
$40
Taskutega kleit. Ma loodan, et see seljast ära ei kuku kui kunagi  reaalselt kandmiseks läheb.
$20 ($50) 
Taskutega kleit. Rinnaosa peal on satsid, aga just avastasin, et tänu päiksele ei jäänud need näha.
$30
Nii vahelduse huvides tegin tänased pildid õues. Kaua te ikka mu vannitoa ust vahtite. Või hiiglaslikku Vincent van Gogh’i maali pilti.
Ma ei taha nüüd vist tükk aega poodi minna. Järgmine retk (loodetavasti) tuleb alles siis kui mul on suveriideid vaja. Veel mitte seega. Alles jaanuar ju. Peaaegu veebruar o.O

Ahjaa, sain Mallis oma silmade kohta komplimendi ka. Oli üks tüüp, kes seal mingeid asju pähe määris. Sõna otses mõttes. Ja siis küsis mu aksendi kohta. Numps. Ma pidin ilus olema. Haa, üllatus, eksole. Pliks plaks, egolaks.

***
Kätlin tahab kindlasti omale ka neid kleite. (Janne teeb oma õelat naeru). Aga e i  s a a !!! Ha ha ha.
2 thoughts on “Day #155

Leave a Reply

