Ameerika · Vihmane ilm

Day #154

Hommik algas jälle vihmasajuga. Alles üleeile sadas. Talv on, mis teha. Samas mulle meeldib vihm, see on kuidagi rahustav. Mis sellest, et ma Jäär olles tulemärk olen ja peaksin pigem vihma dislikeima. Viimati sadas (enne üleeilset) vihma 11/4. Sedasi on ilus elada kohe. Ülejäänud nädal peaks üüber soe olema. Üle 25C. Talv või asi.

Esimene päev uue sheduleiga siis. Ütleks nii, et kerge hullumaja. Maria ju pesi esimest korda terve pere pesu ja siis oli probleem sokkide ja aluspesuga ja pluusid ja pükstega. Ühesõnaga kõigega. Nagu mul alguses. Ja kõigil asjadel pole ju nimetähti ka sees, mille mina jagasin tavaliselt selle järgi, mida ma kellelgi seljas näinud olen. Aga ilmselgelt näen mina neid rohkem igasuguseid asju kandmas kui Maria. Tegime siis seda kahepeale lõpuks. Aga pesu oli nii palju, et ta mõtles, et 2x nädalas on küll liiga harva. Seda pesta. 4 tunniga seda ära ei tee tegelikult. Mina tavaliselt laste pesu pesemisega alustasin 8am ja lõpetasin kuskil 1pm. Maria alustab 9am terve pere omadega ja lõpetab 1pm. Natuke matemaatikat ja voilaa ! Hommikul muidugi pidin kõikide pesukorvide asukohad ära näitama jne.

Seega alguses oli plaan Malli minna, aga mõtlesin, et ma ei saa Maria’t siia üksi jätta selle meeletu pesukogusega ja poolte asjade kuuluvust teadmata. Pesu oli tõesti nii palju, et ma hakkasin mõtlema, et ma pole eluski nii palju pesu korraga pesnud. Ha ha. Seega vedelesin niisama. Vaatasin ‘Spiderman 3’ ja ‘Rio’t ning passisin niisama netis.

Koolis oli muidugi vihmase ilma pick-up, mis kujutab endast kooli sisse minekut. Õnneks sel ajal enam ei sadanud, aga nii kui koju tagasi jõudsime, hakkas sadama jälle. Lucky us !


Uh, jube on ikka lastega õhtul olla. Kuidagi jube pikk aeg tundub. Tami jõudis juba 6pm koju küll, aga ikkagi selline tunne nagu oleks ta räigelt kaua tööl olnud ja ma oleks ka nii kaua tööd teinud, et mine hulluks. Peaaegu laip. Aga ei, ma ei hädalda. Ikka veel.

Ilmselt homme siis Malli, sest ma ei usu, et ta tubade koristamisega abi vajab. Ha ha. Ja siis loodetavasti tulen tagasi suurte ostudega ja saan teile pilte näidata. Mõned kindlasti neid ootavadki. Pilte. Minust. Ja minust riietes. Ilma riieteta ei saa ! Ha ha. Ma olen nii vaimukas, ma tean. (Naerab).

Oh, ja hispaania keelega läheb ka hästi. Maria õpetab mind vaikselt. No aru saan päris palju, aga ise väga nagu ei räägi. Aga küll jõuab.

Ma varsti magama. Kui nüüd hakkabki nii olema, siis lähen sama unerežiimi peale tagasi, mis alguses.

Head ööd !

Tegelt pigem tere hommikust enamusele. Või tere päevast. Olenevalt, millal te loete.

Leave a Reply

