Ameerika · AuPair Meeting · fotoblogi

Day #153

 !! Ilusat 5 kuu täitumist mulle !! ❤
Täna oli siis Au-Pair Meeting. Väga tore oli. Mulle kohutavalt meeldib uisutada tegelikult. Kuigi jah, viimane kord oli vist 3 aastat tagasi (2008 detsember ?) ja seega esimest korda jääle astudes mõtlesin ma küll, et mis ajast see nii libe on. Ha ha. Ma ei võta enam m i t t e kunagi naisteuiske. Kuidas nendega üldse võimalik uisutada on ?! Mina ei mõista. Hokiuisud on ikka ainuke võimalus. Ja jää oli kohutav. Ma ei tea, seal käib ilmselt nii palju rahvast, et see oli jubedalt ära sõidetud. Põhimõtteliselt lihtsalt kulgeda ei saanud, sest siis hakkasid need sissesõidetud jooned vedama igale poole. Aga ei, väga tore oli.
Uus Au-Pair Ana oli ka. Tõsiselt tore on ta. Nüüd ma juba saan öelda, et mulle meeldivad need kohtumised. Alguses ju ei meeldinud. Vb oli alguses see ka, et kuidagi kohmetu oli võõras keeles rääkida. Nüüd aga pole enam probleemi sellega.
Pärast jalutasime Elisa ja Ana’ga Starbucks‘i ka. Mina ei suuda uskuda, et 5 kuu jooksul on see teine Starbucks‘i külastus, aga esimene (!?) kohvi seal. Ma ei tea, mida ma siiani oodanud olen.
***
Ahjaa, mul homsest uus schedule. Nagu ma juba mainisin. Tami tegi selle hommikul valmis ja nägin nüüd siis. Viin lapsed hommikul kooli, nagu ikka. 9am kuni 1pm olen vaba. See tähendab, et mina ei pese enam pesu, ei pese/vaheta voodiriideid ja ei korista tube. Suurt midagi ei tee ühesõnaga. Peale Maria lahkumist siis käin Daniella’ga kuskil. Siis poistele järgi. Kodused tööd ja asjad. Siis õhtusöögi valmistamine. Ja kui vaja siis lapsed trenni ja trennidest koju. Ühesõnaga jah, ma loodan, et asi hakkab toimima. Paremini kui enne. Ma olen optimistlik. As usual. Ha ha.
Võib olla makes more sense kui eelmine schedule. Eks ole näha. Maria peab nüüd rohkem tegema kui enne. Mina vähem. Aga kuna poisid võivad vahepeal täielikud koletised olla, siis ega see väga lihtne ka pole. Aga ma hoian omale pöialt 🙂
Väike fotomälestus ikka ka.
Mu nimi oli alguses Kanne. Ha ha. Aga need nimed on Starbucks’is alati teemas.
Leave a Reply

