Ameerika · Vihmane ilm

Day #152

Esmaspäevast siis uus schedule. Maria on siin 9am – 1pm, mis tähendab, et ma olen sel ajal vaba. Jama on asja juures see, et kui ma nüüd kedagi kuskile viima pean, siis pean teised ka jälle kaasa võtma. Selles mõttes suurt midagi ei erine sellest, mis mu schedule alguses, ilma Mariata, oli. Pean hakkama jälle süüa tegema jne. Eks ole näha, kuidas töötama hakkab see. Asi läheb jamaks siis kui poisid otsustavad hakata mu elu nüüd põrguks tegema.
Eile viskasin Steven’i Mall‘i. Kuna ta ei saa autot kasutada praegu oma “kehvade” hinnete pärast, siis oleks ta võinud jalutada ka sinna, aga see, kellega ta kokku pidi saama, juba ootas. Kehvad hinded on kõik, mis jäävad allapoole “A”-d. Küsis, kuidas mulle California’s meeldib. Ütlesin, et ma tahaks siin elada kunagi. Ta ütles, et arusaadav jah kui Eestis külm ja lumine on, et tema tahaks just elada kuskil, kus on lumi jne. Täiesti tavaline, et inimesed tahavad seda, mida pole.
Aga registreerisin ennast lõpuks kursustele ka ära. Võtsin ühe-nädalavahetuse kursuse LAs. Veebruari lõpus. Kui see tehtud saab, siis on vaja mul 2 credit‘it veel saada. Ilmselt võtan midagi PCCst. Eks ole näha, mis seal alles on veel kui mu aeg kätte jõuab. LA kursusega on see hea, et ma ei pea väga kaugele minema.

Kodutöö on muidugi kohutav. Jutt endast, milles on 3600 (?!) sõna. Ma ei ole pidanud isegi eesti keeles nii pikki asju kirjutama. Õnneks on antud punktidena, millest kirjutada. Teiseks peab kirjutama 3 nädalat päevaplaani kellaajaliselt jne. Ma ei tea, milleks see neile vajalik on, aga ok. Aga ma ei kujuta hästi ette selle jutu kirjutamist. Mu jaoks annab see juba romaani mõõdu välja. Praegu on umbes 1500 olemas, õnneks pole veel valmis ka. Aga ikkagi ma ei kujuta ette, kust ma ülejäänud võtan. Selle asemel, et ühest asjast selge sõnaga kirjutada, heieta selle ümber veel vähemalt 5 lausega. Jube jube.

Ja meil sadas täna vihma.

Ja homme lähme uisutama.

Ja homme saab juba/alles 5 kuud siin oldud.

Ja pool päeva oli mingi massive peavalu.

Leave a Reply

