Ameerika · fotoblogi

Day #150 LA County Arboretum & Botanic Garden

Tunne on selline nagu poleks üüber ammu midagi kirjutanud, aga tegelikult on ainult paar päeva vahet olnud. Vahepeal pole midagi huvitavat toimunud, küll aga olen vaadanud terve hunniku filme. Milledest märkimisväärseimateks pean ma animafilmi ‘Tangled’ (Ehk siis film Rapunzel’ist. See oli nii super), ajalooline eluloodraama ‘The Duchess’ ning ajalooline draama ‘Pride and Prejudice’. Mõlemad olid super. Mulle meeldib 18.sajand. Vähemalt, mis puutub kõigisse neisse kleitidesse ja pidudesse. Aga üldse ei meeldi viis, kuidas naisi koheldi. Esimene film ajas mu vahepeal päris närvi, aga ära vaatasin. Debiilne mees oli seal. Teises ajas mind naine vahepeal närvi, aga no tema tegi vähemalt õige otsuse.
Aga täna käisime siis Daniella’ga Arboretum’is jälle. Ma arvan, et mul on uus asi, mida koguda – külmkapimagnetid. Mul on Arboretum’i omasid juba kolm erinevat. Nüüd peaks hakkama neid igalt poolt ostma. Siis kui ma omale kunagi päris oma kodus päris oma külmkapi saan, siis see ei paistaks magnetite alt väljagi. Selline plaan.

Aaloed õitsevad.

Talv on.

Magnoolia

Ronisime nendest kohutavatest treppidest üles, aga vaade on võimas.
Jah, ma olen sõltuvuses.
Öökapiraamat. (eelmine sai läbi)

****
Kuna mult küsiti mõningaid küsimusi USAsse Au-Pairiks tuleku kohta, siis ma natuke kirjutan.

Otsisin meililt selle arve üles.

Ma võtsin sealt kõik asjad, sest too hetk ei osanud ma mõelda, mida mul reaalselt vaja läheb ja mida mitte. Kuigi nüüd avastasin, et mingit telefonikaarti ma küll ei saanud kuskilt. Ei tea, kas asi on minus..

Reaalselt ei ole midagi peale hakata Au Pair Club‘iga, ma arvan. Kott, märkmik ja ISIC kaart. 45€ ?! Oleks võinud vahele jätta, aga mis seal ikka. Mul on nüüd roosa kott, mida ma ilmselt mitte kunagi, mitte kuskil ei kasuta. Ja märkmik, kuhu ma kritseldan või lehti välja tõmban. Maru vajalik küll. Ja ISIC kaart vedeleb mul kuskil. Ma pole näinud ühtegi kohta, kus seda kasutada saaks. Ja mul pole seal isegi pilti peal. Ma ei mäleta enam, kas ma ta ära registreerisin/aktiveerisin või mitte.

Tegelt ei ole ma siiani veel aru saanud, milleks osad neist kindlustustest vajalikud on, aga mulle kohaselt ei küsinud ma ka muidugi kelleltki. Seega nende kohta ei ole mõtet minult küsida. Igal juhul on mul olemas nii spordikindlustus kui sport addition. Kes teab, vb lähen Ameerika jalgpalli mängima ja murran lõualuu, eksole. Reaalselt, mul pole aimugi, milleks ma neid vajan. Aga las nad olla. Ja see lisakuu kindlustus oli ka üsna mõttetu raharaisk. Ses suhtes, et kui ma lähen ära, siis teen seda augustis. Ja kui ei lähe, siis ei vaja ma seda ju anyway.

Tagantjärele tarkus (nagu alati minu puhul) on järgmine:
Kallis Janne, kui sa midagi ei tea, küsi targematelt, sest sa ei ole alati ise kõige targem, kuigi sa näid seda enamuse ajast arvavat.


Armastusega,
Sinu Aju (see mõtlev pool).

Leave a Reply

