Ameerika · fotoblogi · Random · väljas söömas

Day #147

Täna oli vaba päev kõigil. Martin Luther King Jr.-i sünniaastapäeva tõttu.

“I have a dream…”

Käisime täna õhtusöögil Islands‘is. Oh, kuidas ma armastan seda kohta. Jällegi, millist söögikohta ma siin ei armastaks… Pildid telefoniga, seega kvaliteet pole suurem asi, aga väike töötlus ja värvid on päris talutavad.

Oodates tuleb aega sisustada lastemenüü värvimisega. Kas ma olen imelik või Eestis ei ole ma märganud, et sellised asjad oleks ? Või pole ma õigetes kohtades käinud.
Mu Hawaiian burger. Sooooo yummy !!! Mõtlesin küll, et peaks seekord midagi uut proovima, aga ettekandja tuli liiga kiiresti ja ma ei suutnud midagi muud välja mõelda selleks ajaks. Eks teine kord.

***

Sellest ajast kui ma tegin tagasisidele kokkuvõtte, on lisandunud sinna veel kaks inimest. Üks mu kaua oodatud inglise keelne lugeja, kes siiski on alles. Juhuu !

Aga teine arvab, et ma võiks tihemini postitada ja rohkemate piltidega jne. Jah, ma tean seda ise ka. Samas aga ei ole mul ju mõtet kirjutada sellest, et ma ärkasin hommikul üles, viisin lapsed kooli ja siis vaatasin telekat. Või pesin pesu. Seda on isegi igav kirjutada, mis siis lugemisest veel rääkida. Ja piltidega on ka nii, et kui ma kuskil käin ja seal pilte teen, siis muidugi lisan need siia ka. Aga kaua te mu tagaaia pilte või minu egotsemist ikka vaatate, eksole. Sellepärast vahepeal need random postitused. Ja kui ma poes käin, siis kõikide asjade pilte ja hindu pole mõtet lisada. Mingi suvaline Ameerika bränd, mille asju Eestis nagunii ei müüda, ei ütle ju midagi. Või no kui siis ainult huvi pärast. Seega kui te tahate näha kõiki asju ja kõigi asjade hindu, siis ikka saab jah.
Ja ma olen nii läbi omadega nädalavahetuseks tavaliselt, et siis ma istun kodus ja lebotan põhimõtteliselt päev otsa ja ei tee midagi. Mõnikord kui ma kuskilt mingid jõuriismed kokku kraabin, siis suudan Malli minna, aga seda ei juhtu viimasel ajal just tihti. Tähendab, mul on juba pikemat aega plaanis minna ja jalutada ringi, sest on kohti, mida tahaks pildistada, aga tõesti pole jaksu olnud selleks.
Kui enne mingeid huvitavaid pilte ja asju ei tule, siis pühapäeval kindlasti, sest siis on meil Au-Pair Meeting jälle. Ilmselt lähme uisutama. Tahtsime väliliuväljale minna, aga need on praeguseks juba suletud. Kuna ma olen vist ainuke, kes avaldas arvamust, et võiks siiski uisutama minna mitte sööma, siis loodetavasti lähme ka. Süüa võin ma muul ajal ka. Aa, ja uus Au-Pair saabus nädalavahetusel, ei jõua ära oodata temaga kohtumist.

Chillisin täna Tumblr‘is ringi. Leidsin palju vinget kraami. Go check it out ! Okei tegelt, raskeks läheb. Seda sai palju täna. Leidsin super blogi NY piltidega. I’m in love. Täiega. Kes NYle kõige lähemal elab ? Ma tulen siis külla millalgi. 

8 thoughts on “Day #147

  1. Tere!
    Sinu blogi on niiii hea lugeda, kuna olen ise ka pooleteise kuu pärast Sinu saatusekaaslane.
    Mul tekkis küsimus, et millise agentuuri kaudu Sa sinna läksid? Kuidas rahule jäid? Kardan seda lennumajandust just kõige rohkem- kardan, et eksin lennujaamades ära jne jne jne. Pere on iseenesest perfect ja suhtleme igapäevaselt skypes ja igalpool mujal. Aga mul on agentuur http://www.aupair.ee ja lugesin nüüd netist vanemaid kommentaare selle firma kohta ja ainult negatiivsed, kuigi viimase aja kommentaarid on väga normaalsed. Selline kõhe tunne tekkis sisse..

  2. Tere !

    Mina tulin Cultural Care Au Pair'i kaudu. Nüüd tagantjärgi olen ise ka lugenud üsna palju negatiivseid kommentaare selle kohta, aga mu oma kogemused on ainult positiivsed. Alustades Eestis toimunud intervjuu läbiviijaga ja lõpetades siinse LCCga. Kartsin ka alguses seda lennujaamade jama, aga polnud see asi üldse nii hull kui ma arvasin. Ma usun, et kui sinu enda kogemused on siiani positiivsed olnud, siis ei tohiks lasta ennast väga nendest negatiivsetest kommentaaridest häirida. Mina valisin selle agentuuri sellepärast, et tegin eelregistreerimise ja mingi hetk helistati mulle ise ja küsiti, kas ma ikka veel olen huvitatud. Sest vastasel juhul ma võimalik, et poleks seda asja ikkagi ette võtnud. Kus kanti sa muidu lähed ? Hoian pöialt igal juhul, et kõik sujuks 🙂

  3. Hei, kuna mul endalgi on plaanis juunist astuda Ameerika pinnale ning CC agentuuri abiga. Siis tekkis küsimus kui palju sul rahaliselt k6ik kokku läks ja kas sa v6tsid neid spordilisakindlutusi ka v6i veel midagi jne?

  4. Tore kuulda. Hirm selle lennujaamanduse ees just kõige suurem. Mul endal perekond juba olemas Nevadas- Las Vegases.. Kõik, kes kunagi käinud on lapsehoidjateks Ameerikas, ütlevad, et naudi täiega ja et it will be the time of your life..
    See motiveerib täiega ja just selliste blogide lugemine. Ja no eks ikka miinuseid ka, et koduigatsus ja see paberimajandus algul, aga loodan juba varsti samas punktis olla, kus Sinagi. 🙂
    Loodan oma lennujaamade hirmust ka üle saada ja loodetavasti leian kõik oma väravad ilusasti üles..

Leave a Reply

