Küsimused-vastused · Random

Random #5

Leidsin ühest blogist lingi Dalai Lama isiksuse testile. Kes seda teha tahab, siis tehke enne ära ja siis lugege edasi, sest siin tulevad nüüd mu vastused.
***
Esimeses küsimuses tuli panna loomad enda jaoks sobivasse järjekorda. Selle järgi on mu elus asjade tähtsus täpselt selline: Uhkus, perekond, armastus, karjäär, raha. Võib öelda küll, et üsna nii ongi.
Järgmises tuli kirjutada loomade juurde omadussõna. Paar asja läksid täppi ka, näiteks et mu elu on tormine nagu meri ja mu iseloom on mänguline. Sellised kahtlased olid, et mu vaenlane on hammustav (ma ei tea isegi, kes see on). Mu partner on pehme ja mu suhtumine seksi on maitsev. Interesting..
Järgmises tuli värvide järele kirjutada nimi. Kollane on keegi, keda ma kunagi ei unusta. Ole lahke Kaarel (tegelikult ma tean rohkem kui ühte Kaarlit, aga pole oluline, sest kaks tähtsamat on sinna kategooriasse sobivad küll). Oranž on keegi, keda ma pean tõeliseks sõbraks. Aitäh, Arvi. Punane on keegi, keda ma tõeliselt armastan. Kahtlemata on see Liia. Roheline on keegi, keda ma mäletan kogu oma elu. Kindlasti, Raki. Valge on mu hingesugulane (ja ma ei suutnudki kedagi välja mõelda, kes sellega klapiks, ju ma siis pole teda veel leidnud lihtsalt).
Tegelikult on seal lõpus, et saada see edasi oma lemmikarv inimestele ja su lemmiknädalapäeval läheb su soov täide. Ma seda ei teinud.
Leave a Reply

