Ameerika · Ehted · Film · fotoblogi · Mõttekäigud · Minufoto

Day #143

Uut pole midagi. Poisid käivad koolis ja seega on mul natuke elu ka jälle. No mitte väga, sest mul siiski on Daniella, aga midagi siiski. Sisuliselt võin ma öelda nüüd, et ma elangi autos. Kogu aeg sõidan edasi tagasi. Poiste koolini peaks olema umbes 5 miili. Ma sõidan seda 2x päevas. Teisipäeviti ja neljapäeviti 3x päevas. + Matthew jalkatrenn umbes 2 miili 2x nädalas edasi-tagasi. Sounds good, uh ?
Aga päeval, kui Daniella magab, siis olen filme vaadanud. Neil on neid nii palju, et päris tükk tegu oleks kõik need ära näha. Vaatasin ära lõpuks ‘Thor’i. Põhjuseks põhiliselt see, et olin kuulnud, et see on hea ja peategelene oli üks mu lemmikuid meesnäitlejaid Chris Hemsworth. Ja see tõesti oli hea.
Siis vaatasin ära 2009 aasta ‘Sherlock Holmes’i. Ma olen nüüd täiesti veendunud, et ta oli kergelt vaimuhaige. Aga sellest hoolimata see meeldis mulle ja pean nüüd plaani kinno seda uut ka vaatama minna.
‘2012’ aga on üks parimaid katastroofifilme, mida ma näinud olen. Mulle on kogu aeg meeldinud sedalaadi filmid ja see oli põhjuseks, miks seda vaadata tahtsin. Ja ei kahetse.
Vaatasin ära isegi ‘Captain America’. Mitte sellepärast, et mulle superkangelased meeldiks. Küll aga sellepärast, et Kaarel üles, et see oli hea ta meelest. Nojah, ta superkangelaste fänn ka, nagu ta lisas. Aga ikkagi, tõesti oli päris hea. Kind of interesting. Kui nii võtta. Lõpp oli kõige parem kui too tüüp üles ärkas (ta oli umbes 70 aastat maganud) ja NY nägi. Ja siis ütles, et tal oli ju kohting. Like really ?! Funny. See film ajas mind rohkem kui korra naerma. Kõik need kilšeed ja asjad. Superkangelane noh.
Täna, enne Nico’le järgi minekut, käisin Target’is. Mõtlesin, et oleks vaja igast asju. Suutsin lõpuks läpakale hiire ja koti ära osta. Uues kõrvaklapid soetasin ka, sest eelmised viskasid eile õhtul vedru välja, pidin nutma hakkama peaaegu. Igast värke ostsin veel. Nüüd on igal pool Valentinipäeva asjad väljas, kõik on selle teemaline jne. Siin ikka võetakse kõike nii tõsiselt.

Mu uued nunnud. Mõlemad $4.99
Üks parimaid raamatud, mida lugenud olen. Soovitan.

***

Lihtne ‘I love you’ loksutas minus paika asjad, mis on nii ammu paigast ära olnud, et ma enam ei mäletanudki, mis tunne on mitte tunda, et asjad on valesti. Aitäh sulle, Kaarel !
Leave a Reply

