Day #138

Ärge pahaks pange mu tänast kolmandat (?!) postitust, aga see on sellepärast, et eelmised olid lihtsalt sellised, mis oli vaja kaelast ära saada, see siin on mõtekam. Vist..
Tänane päev möödus tarbides palju kohvi, sest see suutis mind natukenegi elus hoida. Ma olen veits haige või nii ja siis suht tukkun isegi püsti seistes, aga ei taha päeval magada ka, sest siis ei saa ma öösel und. Kohvi joomine minu puhul seda teatavasti ei sega.
Rääkisin Liiaga täna ja jõudsime väga headele järeldustele. Oh, I miss you, girl ! Aga üheks nendest järeldustest oli see, et mina olen Staarlapsehoidja ja tema on Staarklienditeenindaja. Nüüd saadame oma pildid anonüümselt Elu24-le ja saame kuulsaks.
Eile rääkisin Helluga ülepikaaja. Ta ütles, et ma olen nii kõhnaks jäänud ja kas ma ikka söön ka siin. Jah, ma söön. Kõike pmt, nagu ennegi. Aga ma elan totaalselt erinevalt sellest, kuidas ma elasin Eestis. Ma liigun rohkem, ma söön tervislikumalt jne. Kõik see mõjub. Ja ausõna, ma ise tunnen ennast oma kehas nüüd ka vähemalt 100x paremini kui enne. Mis ongi ju põhiline, eks ? Ja ma ise küll aru ei saa, et ma niiii kõhnaks oleks jäänud. Või siis on siin mängus see naiste igipõline vaenlane peegel, mis väidab pidevalt, et sa näed välja nagu 100 kilone vaal, mis sellest, et tegelikult oled vb pool sellest. (Ei, ma ei kaalu pool 100st, ikka rohkem õnneks). Aga jah, ma olen rahul.

Õhtul käisid Tami ja Ray väljas. Michael pidi lapsi hoidma, aga nojah. Daniellat vannitasin ja panin magama ikka mina. See 14-aastane kasutas juhust hoopis WII mängimiseks.

Ja päris mitu mitu tundi tiirutasid siin ringi (ilmselt) politseihelikopterid. Nagu filmides kui kedagi otsitakse, valgusvihk ja kõik jutud. Nico ütles, et ta kardab. Nojah, ma vahepeal unustasin, et see siin on Ameerika ju.

***

Tere, ma olen Staarlapsehoidja Janne !

Aga nüüd järjekordne rubriik sellest “Mis juhtub siis kui mul igav on”. Edev olen, mis teha. Meeldib endaga väikseid shoot‘e teha. Kedagi teist ju selleks võtta pole. Järjekordselt – Liia, I need you ! Nii et vea aga oma peps siia kiiresti 🙂

See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil
Ärge arvake, et mulle midagi ei meeldi. Pilt on lihtsalt viimase peal lahe mu meelest.
Btw see roosa on VS maika, maksis $10.99 ($17.50)
Ma ei tea, aga mulle meeldib see pilt.
Näete, ma söön isegi kooki. Tänane põhisöök (ja jook paistab ka kõrvalt).
2 thoughts on “Day #138

Leave a Reply

