Aastalõpukokkuvõte · Random

Tagasiside kokkuvõte

Kõigepealt tahan ma tänada kõiki, kes seda täitsid.
Aitäh teile !
Üllatavalt palju sai teid (minu jaoks). Tervelt 21. Alguses oli lootus, et saaks 10 täis, oleks juba super. Siis vaatasin, et oh 15 oleks ka väga hea. Seega tegelik tulemus oli rohkem kui meeldiv üllatus.
Aga nüüd natuke arvudest.
Seitse inimest kasutab mu blogisse jõudmiseks järjehoidjaid.
Seitse inimest kasutab selleks aadressiriba.
Üks kasutab selleks Google.com või Google.ee abi.
Kolm loeb mu blogi Google Reader’i abil ja kolm sattusid siia mingi muu lehe/blogi kaudu.
Üheksateist inimest jõudsid mu blogisse eesmärgiga.
Üks jõudis kogemata ja üks jättis vastamata.
Kaheksa inimest pidas parimaks random postitusi.
Viisteist inimest naudivad pilte minust ja mind ümbritsevast.
Populaarseimaks osutusid Ameerika-teemalised postitused, mida loeb huviga kuusteist inimest.
Kuus inimest peab meeldivaks tavalist päevakirjeldust ja/või Eesti-teemalisi kirjutis.
Kuusteist inimest huvitub ka sellest, kus ma käisin, mida tegin ja mida nägin.
Kolm inimest peab huvitavaks midagi muud, mille kohta üks kirjutas, et kõike on huvitav lugeda.
Kui üheksateist inimest arvab, et postituste sagedus on piisav, siis kaks peab seda liiga harvaks.
Õnneks ei arva keegi, et ma liiga tihti kirjutan.
Viisteist inimest peab mind tõeliseks kirjajumalaks ehk hindab kirjutisi hindega “viis”.
Neli inimest hindab mu kirjutamisoskust hindega “neli” ja üks hindega “kolm”.
Kümme inimest lugesid mu blogi juba varem ja üksteist alustasid lugemisega peale mu USAsse saabumist.
Kõik kakskümmend ja üks inimest loevad seda eesti keeles.
Ennast minuga tuttavaks peab viisteist inimest.
Viie inimesega ma tutvunud pole ja üks jättis kommentaariks “nii ja naa”.
Üheksa inimest elab Kesk-Eestis, mis ei ole väga üllatav.
Lõuna-Eestit peab oma kodukohaks viis lugejat.
Põhja-Eestisse ja Lääne-Eestisse on jätkunud mõlemasse üks armas lugeja.
Ning tervelt viis inimest nimetavad oma elupaigaks mõnd välisriiki.
Mitteüllatuslikult on üheksa lugejat vanuses 15-20.
Üks lugeja vanuses 21-25.
Üle 35 aastaseid lugejaid on üllatuslikult lausa kolm.
Kõik kakskümmend üks armast lugejat lubavad lahkelt ka edaspidi mu blogi lugeda.
Lõppsõnasse kirjutati mulle palju ilusaid asju.
Üks jättis mulle sinna ka oma nime.
Kogu selle tagasiside mõte oli selles, et ma tahtsin teada kui palju mul reaalselt lugejaid ja mis teid enim huvitab. Ja see, kas mul on alles see üks ja ainus ameeriklasest lugeja, kes varem kasutas Google translate‘i abi arusaamiseks. Selgus kurb tõsisasi, et ma olen ta kaotanud. Aga mis seal ikka.
Igal juhul on ma teile ääretult tänulik selle minuti-paari eest, mis te selle küsimustiku täitmiseks raiskasite.
Suur kummardus teile ! 🙂

Nüüd ma ei kavatse teid pikka aega selliste asjadega tüüdata. Ma ei luba, aga ma püüan.

2 thoughts on “Tagasiside kokkuvõte

  1. Kõige parem on see, et kui ma neid vastuseid, siin praegu loen, siis ma mõtlen, et kas täitsin ikka sama küsimustikku? 😀 Tõesti.. mõned asjad on siin sellised, et loen nagu esimest korda 😀 😀

Leave a Reply

