Aastalõpukokkuvõte · Küsimused-vastused

2011 kokkuvõte #4 Raamatud & Filmid

Ma peaks tegelikult hakkama vist koostama nimekirja raamatutest, mida ma millalgi loen. Sest muidu ma aasta lõpuks ei mäleta enam, mida ma aasta alguses lugesin. Nagu praegu juhtunud on. Seega päris õiget hinnangut ma oma raamatute kogustele ja asjadele anda ei oska. 
Ja paljud raamatud on ajapuudusel või selle igavaks osutumisel hoopis lõpetamata jäänud.
Kokku: 16+ (seda põhjusel, et ma lihtsalt ei pea arvet nende üle, aga nüüdsest hakkan)
Eesti keeles: 11
Inglise keeles: 5
Aasta parim raamat eesti keeles: “Lohetätoveeringuga tüdruk” Stieg Larsson
Aasta parim raamat inglise keeles: “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” J.K. Rowling 
Aasta halvim raamat: “Daamide õnn” Émlile Zola (tegelikult ma seda lõpuni ei jõudnudki, sest oli nii igav)
Aasta elulooraamat: “Urmas Ott. Teletähe lugu” 
Aasta üllataja: “Harry Potter and the Chamber of Secrets” J.K. Rowling (ja seda ainuüksi seetõttu, et ma pole kunagi HP raamatutest/filmidest suuremat pidanud, aga otsustasin need ette võtta ja ma ei kahetse)
***
Aasta film: Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
Aasta Eesti film: – (pole ühtegi selle aasta Eesti filmi näinud)
Aasta filmimuusika: ‘Girl With the Dragon Tattoo’ 
Aasta meesnäitleja: Vin Diesel (‘Fast Five’)
Aasta naisnäitleja: Rooney Mara (‘Girl With the Dragon Tattoo‘)
Aasta kuumim meesnäitleja: Chris Hemsworth (‘Thor‘)
Aasta kuumim naisnäitleja: Mila Kunis (‘Friends with Benefits‘)
Parim uus ekraniseering: Girl With the Dragon Tattoo (originaalis Rootsi film)
Parim tõsielufilm: J. Edgar
Parim fantaasia: Thor
Parim õudus: – (ei meenu üthtegi õudukat sellest aastast, mida ma vaadanud oleks)
Parim komöödia: Crazy Stupid Love
Parim multikas: Arthur Christmas
Parim draama: Jane Eyre
Parim action: Fast Five
Leave a Reply

