Ameerika · Mõttekäigud · Minufoto · Šoping

Day #136

Täna käisime lastega Jump ‘n Jammin‘is. Koht, kus nad said ringi ronida ja möllata. Daniella alguses oli natuke pelglik, ei osanud nagu midagi teha seal jne. Aga lõpuks mängis juba päris üksi ka seal. Väikstele oli päris eraldi selline koht, kus nad olla said. Mina, kolm last ja üks toddler läksime maksma $18. Põhimõtteliselt saab seal siis olla ja mängida nii kaua kui ise tahta. Tore oli, aga nagu ikka – kõhud läksid tühjaks. Kaks tundi olime. Nico ütles, et on lõbus küll, aga umbes esimesd 5 minutit, sest siis on juba kõik läbi käidud ja pole enam huvitav. Lucas ja Matthew olid küll hellas vasikavaimustuses. Daniella lõpuks muidugi ka.
Pilte ma seal ei teinud. Ma isegi ei võtnud kaamerat kaasa ega midagi.
Täna lõunat süües poisid tulid lagedale teatega, et neile ei meeldi Maria tehtud söök ja miks nad peavad seda sööma. Ma ütlesin, et nad ei pea ju oma paha tuju mu peal välja elama, et tehku seda Maria’ga siis ja öelgu talle, et ei meeldi jne. Või noh, nad on tegelikult seda 100x teinud juba. Ja siiani pole sellest kasu olnud.
Ja ma olen avastanud, et ma ise ka hääldan oma nime juba teistmoodi. Ükspäev kui Tami’le voicemail‘i jätsin, siis märkasin.
***
Aga nüüd rubriik “Kuidas möödub mu aeg kui mul midagi tarka teha pole”. Haa, ma olen peatu. Peata Ratsanik. Mingi selline film või raamat oli kunagi mu mäletamist mööda.
Selline heleroheline/kevadine leheroheline (või kuidas iganes seda värvi nimetada) on mu uus lemmikvärv.
Ja ma ütleks veel seda ka, et mu arusti siiani ainukused poed (kust ma midagi ostnud olen), mille kvaliteet ja hind on kooskõlas, ongi Hollister ja Victoria’s Secret.

VS Pink pusa (üüberpehme ja mõnus), Nicole Miller’i kampsun, Hollisteri seest karvane pusa ja teksad (mõlemad ülemõistuse mugavad ja pehmed), VS Pink püksid (mugavad ja nii pehmed).
EDIT: Kuna sooviti ka asjade hindu, siis siin need on (sulgudes on originaalhind):
*Victoria’s Secret Pink pusa $24.99 ($39.50)
*Victoria’s Secret Pink püksid $26.99 ($42.50)
*Hollister pusa $44.75 ($89.50)
*Hollister teksad $29.75 ($59.50)
+ Victoria’s Secret Pink maika, millest pilti pole, aga maksis $10.99 ($17.50)
Ja kampsun on kingitus, seega hinda ei tea.

Uue koti ostsin ka. Nicole Miller’i oma. Aga pilti pole hetkel. Ehk teine kord. Mingeid asju on mul veel, aga pole jõudnud veel ennast nendega pildile püüda.
Tegelikult hakkan ma vist haigeks jääma. Kurgus on see imelik tunne (Liia teab, millest ma räägin) ja aevastanud olen ka päev otsa. Selline pisut halb on olla ka.
***
Eile sain natuke Liiaga rääkida. Msn’is. Küsisin, mis Türil muutunud on. Ta ütles, et suurt midagi. Ma olen neli ja pool kuud ära olnud ning midagi pole muutunud ?! Jajah, ma tean, et Maxima avati ja ujula tahetakse kinni panna, aga see ei ole minu jaoks piisav muutus. Ja siis imestatakse, et ma ei taha enam tagasi. Ainuke koht, kus ma edaspidi elatud saan, on Tallinn. Hädapärast ajab Tartu ka asja ära, aga ühtegi väiksesse kohta ma enam ei taha. Ma lihtsalt ei oskaks seal enam midagi peale hakata.
Selles suhtes, et siin sõita pool tundi selleks, et kellegagi kohvile minna, on normaalne. Aga ma ei kujuta ette, et selline asi Eestis toimiks. Naljakas kui nii võtta. Ma ei tea, kas te saate aru üldse, mida ma praegu mõtlen, aga ma tõesti ei oska ennast paremini väljendada. Või pigem ei oska ma ennast enam üldse väljendada.
***
Üks aastalõpukokkuvõte peaks veel tulema. Ja siis mingi hetk teen selle tagasiside kokkuvõtte ka ära.
2 thoughts on “Day #136

  1. Tere! Võiksid rohkem lisada pilte asjadest, mida ostad, seega võiksid rohkem shopata ja pane hinnad ka alla. Väga huvitav oleks näha, palju need asjad tegelikult maksavad, mida eestis müüakse kullahinnaga. (Nt VS püksid) 🙂

  2. Aitäh soovituse eest 🙂 Varem ma seda tõesti tegin (lisasin hinnad), aga nüüd olen kuidagi sujuvalt unustanud. Aga ma teen siis täienduse sellele postitusele 🙂

Leave a Reply

