Day #133: Tere 2012 ! Be good !

Head uut aastat !
Lapsed on see nädal ka veel kodus. Ainult Alex läks täna ära, tal hakkab homsest kool, aga ta juba pea detsembri algusest kodus ka olnud. Ja vanemad lähevad ka homsest tööle, saan ka natuke tööd teha. Õnneks on plaanis lastega hästi palju igal pool käia, on lihtsam kui kodus passimine.
Täna oli Rose Parade. Vaatasime seda. Viskasime kuuse välja. Jõulukaunistused korjasime kokku. Pesin pesu (tegelt oli mul vaba täna, aga igav oli). Passisin tühja. Käisin šoppamas. Suurelt.

Ikka tõesti suurelt. Ja kallilt. Sain uue lemmikbrändi. Hollister (Steven’i lemmikbränd on see ka ja iga kord kui pesin neid pluuse, siis katsusin neid, sest need olid nii pehmed. Kõlan nagu mingi pervo. Ha ha). Nii head, pehmed ja mugavad asjad. Ja Victoria’s Secret‘is oli suur allahindlus. Ma ootasin kassajärjekorras pool (!?) tundi. Aga need asjad on ka nii mugavad, et mine hulluks. Seega pole siin raha taga nutta midagi. Ma isegi ei taha kokku arvutada kui palju ma täna raiskasin. Aga põhiline, et ma ennast ise seejuures hästi tunnen. Eks ma vaatan, vb teen pilti ka asjadest millalgi. Kui viitsin…

Aastavahetusel ei teinud ma midagi. Vaatasime ‘Harry Potter and the Half-Blooded Prince’. Peale seda ‘Old Dogs’. Kui see ka läbi sai, siis vaatasime Time Square‘i uue aasta vastuvõttu. Ja siis lõime klaase kokku. Pokaal šampust ja jäätis.

Mõnus oli tegelikult. Mis sellest, et eriti midagi ei toimunud. Vanaks olen jäänud, mis teha. Ahjaa, oluline punkt on see ka, et mul pole siin sõpru. Isegi tuttavaid pole eriti. Haa ! Aga ei, ma ei nukrutse. Sest ma ju saaks muuta seda, aga nagu pole tahtmist või nii.

Kohe hakkame vaatama Harry Potter‘i viimase raamatu esimest osa. Saab filmide nimekirjast jälle maha tõmmata. Homme ilmselt teine osa.

2 thoughts on “Day #133: Tere 2012 ! Be good !

Leave a Reply

