Aastalõpukokkuvõte · Küsimused-vastused

2011 kokkuvõte vol. 3 Muusika-eri

Aasta laul: Nickelback ‘This Is How You Remind Me’

Aasta unistamislaul: Greg Laswll ‘Your Ghost
Aasta parima fiilinguga laul:  Don Omar feat. Lucenzo ‘Danza Kuduro
Aasta magamamineku laul: Adam Lambert ‘Sleepwalker
Aasta laulusõnad: Scorpions ‘Still Loving You’
Aasta wtf-laul: LMFAO ‘Sexy And I know It’
Aasta tantsulugu: Nayer feat. Mohombi and Pitbull ‘Suave (Kiss Me)’
Aasta öö laul: Nickelback ‘If Today Was Your Last Day’
Aasta kevadlaul: HND ‘Päikesepilkajad
Aasta suvelaul: Example ‘Changed the Way You Kissed Me’
Aasta sügislaul: Bullet For My Valentine ‘All These Things I Hate (Revolve Around Me)’
Aasta talvelaul: Selena Gomez & The Scene ‘Ghost of You’
Aasta Jõululaul: Justin Bieber ‘Mistletoe
Aasta armastuslaul: Mia ‘Ma tahan tunda’
Aasta kodumaine video: Metsatöll ‘Küü
Aasta välismaine video: Katy Perry ‘One That Got Away’
Aasta eestikeelne laul: Greip ‘Vihma loits
Aasta üllataja: Ewert and the Two Dragons ‘Good Man Down’
Aasta oodatuim live: Jaanipäev Viljandis Metsatöllu live + Bad Boys Blue
Aasta filmimuusika: ‘Girl With the Dragon Tattoo’ 2011

Eriauhinnad:
Saab see olemas olla ?! Abraham ‘Miski on lilla
Kirgas leek põleb kiiresti: Olly Murs feat. Rizzle Kicks ‘Heart Skips a Beat’
I wanna marry this song: Uku Suviste ‘Jagatud öö’
And I wanna have babies with this song: Nirvana ‘Smells Like Teen Spirit
Never be the same again: David Guetta feat. Kid Cudi ‘Memories
Kes vana asja meelde tuletab…: Rammstein ‘Engel

Mitte ainult selle aasta lood 🙂 Nagu te kindlasti juba märkasite. 
***

Ja Kaarel ! Sa oled mul ikka üks kullatükk. Ma ei tea, kas ma olen sulle kunagi öelnud kui kallis sa mulle oled !! Ma armastan sind praegu umbes Eestisse ja tagasi. Aitäh ! 
Leave a Reply

