Aastalõpukokkuvõte · Küsimused-vastused

2011 kokkuvõte vol. 2

Teine osa mu ma-ei-tea-mitme-osalisest aastat kokkuvõtvast sarjast.


Aasta suurim prohmakas: Host family garaažiukse sisse sõitmine esimesel tööpäeval.
Aasta suurim kordaminek: Kooli lõpetamine ja USAsse tulek.
Parim Eesti tutvus: Timo + mõned Interneti tutvused (Katrina, Reelika, Kaarel, …), kellega tahaks päriselt ka kohtuda.
Parim muu tutvus: Mu host family.
Halvim Eesti tutvus: Ma halbu tutvusi omale ei korja. 
Halvim muu tutvus: Pole ka vist. 
Aasta parim telefonikõne: Kui agentuurist helistati, et ma sain omale pere.
Aasta lause: Abielutõotus.
Aasta kõige lollim küsimus: Kuidas sul läheb ? 
Aasta kõige lollim sõnaaps: Ma olen selline sõnasepp, et minuga ei juhtu selliseid asju. 
Aasta parim voodikaaslane: Sellesse aastasse ei mahu eriti palju inimesi, kellega ma mingitel põhjustel voodit jaganud olen. Aga ma valin Arvi. 
Aasta film: Fast Five ja J.Edgar ja Girl With the Dragon Tattoo
Aasta raamat: Fallen novels by Lauren Kate ja lisaks “Mõrvad põrgus”. 
Aasta suurim ettevõtmine: USAsse tulek.
Aasta telesari: Nendest, mis see aasta tulid Once Upon a Time. Aga vanad lemmikud on Desperate Housewives, Kättemaksukontor, Pilvede all. 
Aasta suurim rõõm: USAsse saabumine.
Aasta suurimad pisarad: Kooli lõpetamisel.
Aasta suurim üllataja: Liia
Aasta parim koht: California
Aasta halvim koht: Räpina
Aasta parim hommik: 6. august
Aasta halvim hommik: 26. veebruar
Aasta kink: Lahkumispeol Arvi kingitud lõhn, et ma ära ei unustaks, kuidas ta lõhnab. 
Aasta kohvikaaslane/sed: emme ja vanaema
Aasta  kalleimad: Mu pere ja sõbrad nagu juba aastaid. Uue tulijana lisaksin siia oma host family
Aasta parim kooliaine: Kahtlemata lõputöö koostamine. 
Aasta suurim šokk: Eestis pole lund !!
Aasta laul: Oh, neid on nii palju. Eks vaatame, mis Raadio 2-e Aastahitiks saab. 
Aasta parasiitsõna: Mmm okay.
Aasta leid: Ma ei leidnudki midagi eriti vist. Vähemalt ma ei mäleta.  
Aasta Drama Queen: Daniella
Aasta parim kuu: Terve aasta on olnud üks parimaid. Aga juuli või august ilmselt. 
Läbikukkunud idee: Võsule minek enne lahkumist.
Aasta parim sms: But if you want me to choose, it would be something rated X. 
Aasta räigeim story: Aasta alguses peolt tulles nägin teeääres noormeest, kes avalikult pihku pani (vabandust, ma ei oska seda ilusamini väljendada). Kui ma tast mööda läksin, siis küsis minult, kuhu ma lähen. Natuke tuli mulle järgi ka. Ma olin päris hirmul.
Aasta jook: Kohvi
Aasta avastus: Ma igatsen (millimeetriõrra) lund. 
Aasta mõttetuim tegu: Alkoholi tarbimine
2 thoughts on “2011 kokkuvõte vol. 2

Leave a Reply

