Ameerika

Day #128

Käisin vaatamas täna ‘Girl With the Dragon Tattoo’. Ütleme nii, et mu lootused filmile olid natukene madalamad, sest olles ära vaadanud Rootsi enda omad, siis ma mõtlesin, et Hollywood’i oma ei saa ju ometi parem olla. Sest tavaliselt kipuvad nö originaalid ikka kõvasti paremad olema.
Mis ma oskan öelda. Sitaks kõva oli. Ikka täiega. Ja võib olla julgen väita, et isegi grammike parem kui Rootsi omad. Ja seksistseenid olid paremini välja mängitud. Ha ha. Igal juhul jah, mulle väga meeldis. Kui panna kokku nüüd see ja originaal, siis saaks vist maailma kõige ideaalsema filmi. Vähemalt minu arvates.
Nalja kah, mult küsiti dokumenti. Kuna film on R reitinguga, siis alaealised seda vaatama ei pääse või siis ainult koos täisealise saatjaga. Tegelikult on ju päris meelitav, et ma näen umbes 2 aastat noorem välja. Ha ha. Naerma ajas, kui aus olla. Ja veel 2x küsiti – see, kes pileti müüs ja see, kes piletit kontrollib. Kui ma viimati R reitinguga filmi vaatamas käisin, mis oli 100x jõhkram (‘Immortals’), ei tahtnud keegi minult midagi. Naljakas. Et siis seega verd ja tapmist võib vaadata, aga seksi mitte ? Huvitav huvitav huvitav.
Tegelikult, miks ma üldse Mall‘i läksin, oli see, et pidin Khadija’ga kokku saama, aga kuna mul läks kodus nii kaua aega, sest Pilot oli teeninduses, siis Tami ja Ray pidid selle enne ära tooma, kui ma kuskile minna sain jne. Ühesõnaga mu sotsialiseerumise plaan kukkus haledalt läbi. Aga eks teinekord proovib uuesti.
Nüüd on veel paar filmi, mida ma näha tahan. Eks ole näha, kas ma suudan ennast ka nii palju kokku võtta, et ennast Mall‘i uuesti vedada. Või noh, tegelikult põhimõtteliselt ainult autoni. Laiskus, mis teha. Auto asub küll ju nii kohutavalt kaugel, et ma imestan, kuidas üldse keegi ennast selleni vedada viitsib.
Selle suure kinos käimisega on hakanud mulle Coke ka maitsema. Jama lugu. Aga popcorn’i ma ikkagi veel ise filmile kaasa ei osta. Täna tegin edusammu niigi, et võtsin joogi omale. See oli suuresti selle tõttu, et järjekorda lihtsalt polnud.
Aga muidu on üsna lebo praegu. Vanemad on iga päev kodus olnud, seega ma suurt midagi teinud pole siin. Esmaspäev oli mul vaba, sest kuna pühad langesid nädalavahetusele, siis (nagu ma aru sain) sai igal pool esmaspäeva vabaks. Teisipäeval pesin pesu, sujuvalt päev otsa, sest ma ei viitsinud kiirustada. Täna pesin linu sujuvalt pool päeva. Homme passin ilmselt sujuvalt pool päeva (hiljem peaks kinno minema jälle) ja reedel ilmselt jälle sujuvalt terve päev pesu pesemist. Sedasi võib igav hakata lausa.
Ja aastavahetusest ei tea ma ka midagi, pole plaane. Vb keegi pakub midagi välja. Olen avatud pakkumistele seega. Kahju, et mul teie enamuses pakumistest ainult kasu pole.
Musid-kallid !
Leave a Reply

