Day #124: Merry Christmas !

Endiselt on oodatud tagasiside. Kui on veel keegi, kes seda pole teinud, sest hämmastavad 19 inimest on oma panuse juba andnud. Aitäh !
***
Täna ärkasin natuke enne 8am-i, aga ei viitsinud voodist välja ronida ja siis unistasin ja mõtlesin niisama elust ja asjadest. Midagi tarka ma välja ei mõelnud ja need unistused on ka juba varem unistatud. Kõik kordub.
Mingi aeg Skype’isin emme ja teistega. Nad avasid mu saadetud paki. Oh neid rõõmukilkeid ja asju. Kõige rohkem asju sai Helis. Seda suuresti selle tõttu, et mu meelest on siin palju rohkem ilusaid ja vingeid riideid lastele kui suurtele. Iga kolmas asi on selline, et oh seda tahaks ma oma lapsele ka. Käisin mingi päev Target’is ja mõtlesin, et no darn, ma tahan ka last, siis ta oleks nagu nukk. Ainult riiete mõttes muidugi. Ärge arvake, et ma lapsi mänguasjadeks pean. 
Siis tegid nad mulle ka head meelt ja ütlesid, et ma võin oma paki ka lahti teha. Ma juba mitu päeva kibelesin ja käisin iga päev seda teipi seal lõikamas. Eile õhtul lõikasin täiesti lahti, aga pakki ei avanud. 
Ma sain kõik jõulušokolaadid, hunniku komme, villased sokid (nüüd mu jalad ei külmeta enam), Muhumustrid ristpistes raamatu (seda ma täiega tahtsin, sest muhumustrid mulle meeldivad ja ristpistes tikkimist ma armastan), Helise ja Irise raamitud pildi (see on kapi peal nüüd, et ma seda kogu aeg näeks), küünla ja kaardi. Põhiline on tekst kaardi peal. 
Skype’isin Rakiga. Rainat nägin ka. Nii hea oli. Igatsen teid ! Ja Victoria on nii armas, et ma olen täiesti sõnatu noh. Jah, paluks nüüd mulle ka üks beebi. Ah ei, oma elu on vaja enne ära elada.
Vahepeal istusin Lucas’e ja Matthew’ga välja, kiikusime ja ajasime juttu. Laadisin oma päikesepatareisid, sest päris mõnus ilm oli. Homme peaks ka soe olema. Pea 25C, seda pole ammu olnud.
Õhtul läksime Ray vanemate, Connie ja John, juurde Jõuluõhtusöögile. Väga lahe oli. Vahepeal käisin seal ringi ma-naeratan-sulle-sest-nii-on-siin-kombeks-näoga. Pole just kõige toredam tegelikult, aga no mis teha. Ühega ajasin päris pikalt juttu seal. Sellest, kauaks ma jään ja kas mulle meeldib ja kuidas ma ikka 7 lapsega hakkama saan jne jne. Connie’ga ka vahepeal rääkisime. Küsis, kas mul on ka Nico’ga probleeme. On küll jah. Ma ei tea, mis viga on, aga ta käitumine on viimasel ajal kohutav. Ma isegi ei hakka praegu näiteid tooma, sest see on ikkagi Jõuluspecial’i esimene osa ja see ei ole koht laste käitumisest rääkimiseks. 
Vahepeal mängisime ühte mängu, kus olid kirjad jõululaulude pealkirjade kõigi sõnade esimesed tähed. No näiteks ‘Jingle Bells’ oli JB. Mnjah. Ma ütlesin Steven’ile ka, et kuule ma isegi ei tea kõiki laule eesti keeles. Naeris mu üle natuke. Aga ma paar tükki ikka nuputasin välja ka. Selle sama ‘Jingle Bells’, ‘Silent Night’, ‘Rudolf the Red-Nosed Reindeer’ ja ‘Let it Snow’. Aga seal oli neid mingi 20 umbes. Ja ma ei tea siiani, mis need ülejäänud on. Aga ma võtsin selle paberi koju kaasa ja ütlesin, et ma kavatsen selle ära lahendada. Steven andis mulle pulgakommi üritamise eest. Ha ha.
Aga Steven’iga ajasime vahepeal niisama ka juttu. Küsis jälle Eesti ilma kohta. Ma ütlesin, et üllatuslikult pole see aasta eriti lund, et väga imelik. Connie küsis ka selle kohta. Kuum teema. Ja üks küsis mu käest, et kes neist lastest siis mu lemmik on. Ha ha. Tegelikult mul lemmikut pole, aga kui ma peaks kellegi valima, siis on see Daniella või siis Michael või Steven või Alex. Sest Daniella on nii väike, et pole probleemi ja vanemad lapsed teevad kõik kohe ilusti ära, mida ma palun. Mitte nagu nende väikstega käi ja sõdi pool tundi enne.

Imelik nägu küll, aga et te usuks, et ma tegelt ka olen õnnelik siin.
Christmas Eve. Selline ongi see mu unistustes.
My Little Monkeys. 
Kommid ja piparkoogid.
Emme ütles, et nii kui ta selle kaardi luuletust nägi, siis ta teadis, et see on õige.

Need on nii ilusad see aasta. Aga no ma ütlen seda tegelikult iga aasta ja kõigi šokolaadipaberite kohta.
Mu tibulinnud. Love you so much !
That’s all, folks !
Homme siis õhtusöök meie juures. Panen aga vaimu valmis. Kinkide avamine on ka homme.
Ja hommikul kirikusse. 7am Mass. Sest Nico teeb oma Altar Serving’u asja seal. Eks ma siis pajatan pikemalt, mida ma see endast täpselt kujutab. 
Seniks aga…
Kauneid ja rahulikke Jõule, mu kallid !
Leave a Reply

