Day #123

!! HAPPY HOLIDAYS !!

Avastasin, et mul on kortsud. 
Ma armastan ja igatsen teid mu pere ja sõbrad. Jõulud on see aasta mulle natuke raske aeg. Jõulutunnet pole küll ikka ja vaevalt, et see tuleb ka, aga pole hullu, sest seda pole juba viimased paar aastat nagunii olnud. Aga ma ikkagi olen õnnelik.
Eile kaunistasime Lucas’ega suhkruküpsiseid. Pisut pisut Jõulutunnet hiilis ka seal lähedal ringi. Aga päriselt kätte mind ikka ei saanud. Või ei leidnud ta mind lihtsalt selle suhkruvaaba alt üles.

Täna hommikul pakkisin kingitusi. Kohe jätkan sellega.

Täna terve päev koristasime ja möllasime. Pühapäeval tuleb ju suur Jõuluõhtusöök meie juures. Homme saame ennast ka ilmselt puruks süüa, sest lähme Ray ema juurde.

Imelik, et juba Jõulud on.

‘Jane Eyre’d pole ikka aega olnud vaadata. Sorry, Katrina 🙂

Love you all ! 
Leave a Reply

