Day #122

Endiselt ootan tagasisidet SIIN. Ilmselt aasta lõpus või uue aasta algul teen kokkuvõtte, seega andke tuld, kes veel pole seda teinud. Tänan neid 16 inimest, kes seda juba teinud on. Sügav kummardus teile ! Teid on juba üle ootuste palju saanud. Aitäh !
***
Aga kas Eestis juba lund on või ikka pole ?
Ma ei saa aru, mis mõttes see üldse võimalik on, et seal on reaalne oht saada mustad jõulud. Ja just täpselt sel ajal olen mina Eestist ära. See on harukordne võimalus ja ma ei saa seda läbi elada ?!
Ilmselgelt on asi selles, et mind pole seal ja Ilmataadil pole tuju lund tekitada. Jah, olen nii Ego. Haa ! Aga te peaks seda juba nagunii teadma.
See, mis ma praegu kirjutan juhtub ainult üks kord elus. Ja ma jäädvustan selle siia järeltulevate põlvede tarbeks.
Tõestuseks, et ma olen päriselt lolliks läinud ütleb Janne praegu teile kõigile, et ta igatseb lund. Okei, küll imepisikeselt, aga siiski. Kõik need jõulufilmid ajavad selle isu peale. Teeks paar lumeinglit ja saaks isu lumest täis. Uh, raske ülestunnistus oli… Aga kuna ma olen julge inimene, siis julgesin ma seda tunnistada.
Praegu söön aga edasi M&M Mint Chocolate komme ja hakkan vaatama filmi ‘Jane Eyre’ 2011 aasta versiooni. Üks mu lemmikuid raamatuid ja filme muide. Varasemalt olen näinud 1996 aasta oma.
3 thoughts on “Day #122

  1. ütle, kuidas see uus versioon oli? Mulle väga meeldis vana versioon ja lennukis olles oli võimalus ka uut vaadata, hakkasin siis vaatama ja see algus venis ja venis ja venis, kerisin edasi ja ikka kõik venis, seega panin kinni. Võib-olla oli probleem siiski selles, et lennukis oli halb vaadata või oli siiski probleem filmis?

  2. Mul Rootsis on lumi ja päris jupp aega olnud 😀 Täna hakkab vaikselt ära sulama, sest traditsioonilised jõulud on ikka mustad 😀

    Btw, ma leidsin poest selle grafity küünelaki, millest sa ükskord rääkisid. Kohe tulid meelde mulle, kui seda nägin.

  3. Katrina, eks ma räägin kui ma selle kunagi vaadatud saan. Mängima panin, aga vaadata ei jõudnud.

    Eveli. Tegelt ?! Mustad jõulud võivad ikka päris jubedad tegelikut olla kui muul ajal on lumi maas. 😀

Leave a Reply

