Day #121

Endiselt ootan tagasisidet ja seda SIIN.  Ma tänan kõiki, kes seda juba teinud on. 
***

Igal pool on k o h u t a v liiklus !

Õhtul vaatasime filmi kõik koos. Alex ja Tami tegid küpsiseid. Mõnus oli. Nägin nüüd ‘The Polar Express’ ka ära. Kui ma oleks seda üksi vaadanud, siis oleks ma pool aega vist lihtsalt ulgunud. Olin üsna lähedal.

Ma Igatsen Teid Nii Väga !

Eriti praegu, jõulude ajal. Samas jõulutunnet ei ole, aga ikkagi…

Aga mõned pildid, mis ma vahepeal teinud olen, sest midagi muud pole mul ikka veel rääkida. 
Kohutavalt meeldivad need M&M jõulupakid. 

Nomnom. 
Nagu lumi oleks. Tegelt on jahu 😀 
Sain Eestist paki. MA EI SAA ARU, MIKS JÕULUD VEEL NII KAUGEL ON ?!
That’s all, folks ! 
xoxo
Leave a Reply

