Ameerika · väljas söömas

Day #120

Kohutavalt meeldiv on seda tagasisidet lugeda. Eks ma vaatan, millal ma sellest kokkuvõtte teen. Aga seni, kes seda veel teinud pole, siis ma jätkuvalt ootan seda SIIN
I do this Feedback thing because I wanna know do I need to write in English or not. And what do you think about my blog. So you’re still welcome to give me feedback in HERE
***
Eile oli Steven’i sünnipäev. Sai 17. Selle puhul käisime õhtul Kabuki’s Jaapani toitu söömas. Armastan sushit. Ja eile proovisin isegi austrid ära. Päris head. Teadmiseks neile, kes ei tea, siis Jaapani toit ei ole ainult riis ! Nagu mõni näib arvavat, kuigi ma isegi ei tea, kas see mõni mu blogi loeb. Ha ha. 
Mulle meeldivad Tami vanemad. Eile ka tulid kohe kallistama jne. Okei, ma tean, et Ameerikas on see üsna tavaline, aga ikkagi äge. Ruth (Tami ema) tegi pilte ka. Peaks Tami’le ütlema, et ta küsiks oma emalt neid, sest ma tahaks ka. 
Kogu mu praeguse kirjutamise point on hoopis selles, et täna hommikul olid umbes pooled meist haigeks jäänud. Ray ja Alex olid ööläbi oksendanud. Matthew ja Steven tundsid ennast ka halvasti. Tami arvas, et see on austritest, sest peale seda kui ta ühe ära sõi, hakkas tal kõht valutama. Aga mina ja Nico sõime ka ning meiega on kõik korras. Seega ei tea, mis juhtus.

Sain paki kodustelt kätte ! Ja ikka taheti allkirja saada. Huvitav huvitav. Ma ei jõua nüüd Jõule ära oodata, sest enne ei lubatud seda avada. Aga mu kuri kaksik ütleb, et te ei saa teada kui ma selle enne lahti teen. (Õel naer). 

Tahaks piparkooke teha pühapäevaks. Siis on meie juures Jõuluõhtusöök. Laupäeval lähme Ray vanemate juurde sööma.

Väike täiendus: Peale Kabukist ära minekut sõitsime naabruskonnas ringi ja vaatasime jõulutulesid ja -kaunistusi. Tami ja Alex enamuse ajast rääkisid, et miks meil seda ja toda pole. Tami ütles, et räägi seda oma isale. Naer.

Ja imelik on see, et väikstel poistel vaheaega pole. Reede on vaba ja neljapäev on poolik, aga muidu mitte. Alex läheb alles peale uut aastat tagasi kooli. Steven’il ja Michael’il hakkas ka see nädal vaheaeg. Just avastasin, et ma ei tea ju järgmisest nädalast midagi. Võib-olla ikka on. Ei tea.

***

Yesterday was Steven’s B-day. He’s 17 now. We went to Kabuki Japanese Restaurant. I love sushi. And I tried ousters first time. Pretty good things. 

I like Tami’s parents. Yesterday they came to hug me and etc. Okay, I know it’s probably normal in America, but it’s still cool. Ruth (Tami’s mom) took a pictures too. I should ask Tami that she would ask those pictures. Because I want those. 

But point of this post is that today, in the morning, like half of the family were sick. Ray and Alex threw up all night long. Matthew and Steven felt sick too. Tami thought that’s about these ousters because when she ate one, she got stomachache. But Nico and I ate these too and we feel good. So no clue what happened.


I got package from my family. Can’t wait until Christmas. But I have to cause my mom said so. But my “evil twin” said that you’ll never know do I open this before Christmas or not. (Evil laugh).

I would like to make gingerbread for Sunday. Then it’s Christmas dinner at our house. On Saturday we’re going to Ray’s parents house for dinner. 


Little edit: After leaving from Kabuki we drove around the neighborhood to see Christmas lights. Most of the time Tami and Alex said oh why we don’t have this and that. Tami said tell that to your dad. Ha ha. 


And that’s weird little boys don’t have Christmas brake. Thursday is half day and Friday is off, but that’s all. Oh, I just realized that I know nothing about next week. Maybe they have. No clue. 
Leave a Reply

