Random

Random vol. 4

Mul ei ole teile praegu mitte milleski kirjutada ja seetõttu sooviks ma saada hoopis pisut tagasisidet oma blogile. Ma küll räägin, et ma kirjutan seda omale, aga samas no ikka teistele ka, sest vastasel juhul te ei pääseks ju seda lugema. Ja kuna ma armastan oma lugejaid, siis ma tahan teile meelejärgi olla 🙂 Link asub seal suures punases kastis.

I have nothing to write so I want some feedback to my blog. I have had say like hundred times I write this blog for myself, but obviously I’m not doing that because then you can’t read it. I love my readers and that’s way I wanna be good for you 🙂 Link is in this big red box. 

Mul on väga hea meel kui te seda täidate. Aitäh ! 🙂 I’m happy when you fill this feedback. Thank you ! 🙂
PS: Ma usun, et nädala lõpu poole tuleb postitus ka siinsest elust jälle, sest teadagi, jõulud ju lähenevad ja siis on jälle millest kirjutada 🙂

PS: I guess in the end of the week a new post will be coming too, because, as you all know, Christmas are coming and then I have something to write again 🙂 

Musi seniks ! Kisses ! 
4 thoughts on “Random vol. 4

  1. Oh ma tänan-ma tänan 😀 Ma tunnen ennast nüüd kõrvust tõstetuna. Tegelikult on kogu see asi igavuse tulemus. Ja keegi tegi ka oma blogis selle ja siis mõtlesin, et ah mis seal ikka, teen ka. Igav on ju 😀

  2. Kogu aeg peab kasvõi midagigi kirjutama, sest muidu tuleb laiskus peale ja siis mõtled, et ah kui pole nii kaua aega enam kirjutanud, mis ma nüüd siis enam kirjutan. Suht raske on blogi pidada siiski 😀

  3. Eks ta on jah. Õnneks ma olen juba päris kaua harjutanud ja mulle on kogu aeg kirjutada meeldinud. Eriti sellest, mis ma teen. Ma ei tea, miks mulle meeldib kui kõik teavad, mida ma teen ja kuidas mul läheb 😀

Leave a Reply

