Random vol. 3

Mood/tuju: 🙂 
Listen/kuulan: Nickelback – If Today Was Your Last Day 

Ma igatsen oma arvutit. Seal on kogu mu elu sees ja see on nii kaugel minust. Jubedalt tahaks sealt neid pilte ja asju vaadata. Tahaks ühe aastat kokkuvõtva postituse teha, aga mul pole pilte. Või no samas on enamus pilte siit blogist juba läbi käinud, aga paljud on näitamata. Peab vist Fotkis tuhnima hakkama.

Mu “punane” juuksevärv alustas kulumist juba peale esimest pesu. Nüüdseks on sellest saanud nunnu beebiroosa. Reelika, sul oli õigus – pole just suurem asi värv.

Üks mu pisike plaan ka. Juhul kui ma oma kooli õigeks ajaks siin tehtud ei saa (mu uur registreerimise aeg on 31.01, seega üsna lootusetu) ja ma pikendada ei saa, siis ma lähen järgmine sügis Austraaliasse. Ma veel täpselt ei tea, kas ühe vana sõbrannaga või ühe uue tuttavaga. Kuigi ma eile õhtul mõtlesin, et tegelikult  põhimõtteliselt võõraga sellisele reisile minna on üsna riskantne. Mitte et ma teda kardaks, aga keeruline saaks olema siis kui peale esimest nädalat avastada, et me oleme üksteisele päris ebameeldivad. Haha.

Aga mulle meeldib riskida..

I miss my laptop. All of my life is in there and it’s so far from me. I want those pictures so much. I want to write Summary of the Year, but I don’t have any pictures. Whilst most of these already were somewhere in this blog. But I have lot of pictures what you haven’t seen before. I should dive into the depths of Fotki. 


My ‘red’ hair color started charge off right after first wash. Now it’s kind of cute baby pink. And I don’t like it at all. 


And one little plan too. If I can’t finish my school for right time (my next time of registration is 01/31, so it’s kind of hopeless) and I can’t extend then I’m going to Australia in the next Fall. I don’t know yet do I’m going there with my old friend or with my new friend. Whilst I was thinking yesterday that would be kind of risky to go there with somebody who I don’t know very well. No, I’m not afraid of him, but it would be bad if we realize after first week that we actually don’t like each other. Ha ha. 

But I like risky business…
4 thoughts on “Random vol. 3

  1. Kui sa kuskile kooli end enrollida ei saa, siis on olemas weekend course´id. Ühe nädalavahetusega saab näiteks 4 ainepunkti. Ma käisin ühel Chicagos ja mulle meeldis. Suht pikad päevad olid, aga üsna põnevad ja kui saad näiteks päev varem minna, siis näed linna ka. Või tegelikult minu arust nad pakuvad seda ka Californias. Polnud väga kallis ka.
    Ma näiteks ise plaanin sel aatsal uuesti minna kahe nädalavahetuse omale Marylandi.
    http://www.sdc.edu/admissions/pacs/au-pair-course.asp

  2. Kõlab päris huvitavalt. Maryland jääb minust pisut kaugele kahjuks. Ja Californias võiks rohkem kursuseid olla, mitte veebruaris ja siis järgmine alles juunis.

    Aga aitäh igastahes. See kõlab huvitavamalt kui mitu kuud koolis käia 😀

  3. See oli päris põnev küll, kui kooli eelis on see, et võib olla saad mõned tuttavad omale. Mul seda kahjuks ei juhtunud, kuna kõik seal kursusel olid mingisugused 50+ ent siiki. Ja mis nendesse kursustesse puutub, siis neid on minu arust rohkemgi. Et ma mõtlen, et muud ülikoolid pakuvad. Googelda näiteks 🙂

Leave a Reply

