Day #115

Tuju: 🙂
Kuulan: Sean Paul feat. Alexis Jordan – Got 2 Luv U

Vabandust, aga mul pole millestki kirjutada olnud.

Teisipäeval käisin siis Pasadena City College’is (PCC). Placement test‘i tegemas. Seal see naine küsis mu passi vaadates, kas see on Leedu (passi peal on ju kirjas Euroopa Liit, ju see meenutas siis Leedut). Ma ütlesin, et ei, Eesti. Siis sellepeale ta küsis, et Eesti läks Venemaast lahku eks. Vägev värk.

Aga tegelikult on kogu point selles, et jaanuarist ma kooli minna ei saa, sest pole enam midagi võtta. Kõik kursused, mis annavad piisavas koguses credit‘eid või tunde, on täis. Eks jään kevadet ootama. Kui siis ka ei saa, siis on jama. Ikka täiega.

Oh, ja eile Daniella sõi Clean&Clear’i. See näopuhastus mingi värk. Aiijah. Okendas mul pärast 2x. Esimene kord mulle voodisse ja teine kord elutoa põrandale täpselt sel ajal kui UPSi pakikuller tuli ning seega lasin ma tolle minema, Daniellat oli vaja kinni hoida. Pärast Maria tulekut ja poiste koju toomist ma läksin PCCsse ja siis oli ta veel 2x oksendanud.

Õhtul Ray helistas veel Poison Control‘i ka. See peaks siis olema ilmselt midagi, mis tegeleb mürgitustega. Aga kõik on ok.

Pesin täna siis oma voodikatet või no seda tekki, mis voodi peal käib. Tegelikult oli sellele mõeldud “kuiv puhastus”, aga no tõesti… Midagi ei juhtunud. Võib teinekordki pesta.

Ja Colorado Blvd.-le pannakse istekohti üles, neid nagu staadionitel on, astmeliselt. Ma ei teadnud, milleks need on, aga täna poisid ütlesid, et aastavahetusel on Rose Parade või midagi sellist.

Päeval müristas nii, et maja värises. Sõna otseses mõttes.

Selline imelik tuju on täna. Nägin öösel Arvit unes ja nüüd igatsen ta järele veel rohkem kui enne. Aga nojah, keegi ei saa mulle kellegi igatsemist ja armastamist ja muud keelata. Ma isegi ei oska/ei saa/ei taha seda teha.

Meie “kuusk”. 

Laste enda tehtud Piibli tegelased. Ma ei mäleta enam, kes on kes. 

Kuulus Jeesuse sünnistseen. 

***

Sorry, but I had nothing to write. 


On Tuesday I went to Pasadena City College to take Placement test. That women in there looked at my passport and asked do I come from Lithuania (On my passport is wrote European Union and Estonia in Estonian, maybe it looks like Lithuania). I said no, it’s Estonia. And then she asked did Estonia and Russia are separated. Cool, uh !


But my point was that I can’t start my school in January because there’s nothing what give me enough credits or hours. So I’m waiting for spring. Hope there’s something, if not then … 


Oh, and yesterday Daniella ate Clean&Clear, it’s some face washing thing. And after that she threw up twice. First time on my bed and second on the den’s floor. After when Maria came and I took boys to home I went to PCC again and then Daniella threw up two times more. 


In the evening Ray called to Poisin Control, too. Just in case. Everything is OK. 


Today I washed my blanket, I mean this thing what’s on the bed. Comforter or something. Actually is Dry Clean, but it smells. Nothing happened so I can do it next time too. 


Oh, and on the Colorado Blvd are seats. I didn’t know for what but in the morning boys said these for Rose Parade, what is in the New Year. 

Leave a Reply

