Ameerika · AuPair Meeting · Minufoto

Day #111

Täna oli meil Au Pair Meeting meie LCC Ruth’i juures. Jälle rahulik pool tundi autosõitu. Küll ma sellega ära harjun. Selles mõttes, et pool tundi on väga lühike aeg ilmselt Ameerika mõistes.

Tund enne minekut saatsin Ruth’ile e-maili, et ma tulen. Ta samal hetkel saatis mulle sõnumi sama küsimusega. Pärast vastas, et nägi mu kirja just siis kui oli sõnumi ära saatnud. Ha ha.

Ma ei eksinud ära täna. See on põhiline. Ja see vaade, mis vahepeal avanes oli no lihtsalt võrratu.

Tegelikult oli täna Host Family Day ka, mis tähendab, et Meetingule oleks pidanud pered ka tulema. Aga tuli ainult Elisa host dad koos lapsega. Ma ei tea, miks Khadija pere ei tulnud. Aga mul oli Nico’l play-off jalgpallis ja kõik olid seal. Oleks ka tahtnud.

Ja kui nii edasi, siis võivad need Meetingud mulle isegi meeldima hakata. Meid on gruppi jäänud ainult 4. Mina, Khadija (prantslane), Elisa (austerlane) ja see Rootsi tüdruk, aga ma ei mäleta nime. Noxolo oli rematch’is ja on nüüd Floridas. Nii lahe ! Sara’l lõppes aasta ja on nüüd tagasi Columbias. Diana oli ka rematch’is, aga ei leidnudki omale peret ja on ka nüüd tagasi Columbias. Eelmise perega olid tal mingid turvalisuse probleemid. Ma nägingi teda vist üldse 2x ainult. Esimene kord istus ta terve Meeting’u aja telefoniotsas ja ajas oma hispaaniakeelset mula kuni Ruth tal telefoni ära panna palus. Teine kord oli see Make Up meeting. Mnjah, mulle ta ka ei meeldinud. Aga Elisa ja Khadija on väga lahedad. Khadija elab minust ainult umbes 10 minuti kaugusel ka. Pasadenas.

Järgmine kord lähme vb uisutama kui väliliuväli veel avatud on. Kui ei ole, siis teeme Ruth’i juures mänguõhtu ja õhtusöögi.

Eile ehtisime jõulupuu ka ära. Mina, Alex, Lucas, Matthew ja Daniella. Daniella küll rippus mu küljes terve aja, seega läks meil kahepeale 5x rohkem aega kuna mul oli ainult üks käsi. Homme saab pilte ka “kuusest”. Vist.

Ruth, Elisa, kuusk, Khadija ja mina.
Sorry nii uduse pildi pärast, aga nii juhtub kui võõrast aparaati esimest korda kasutada. Elisa host dad tegi pildi. Aitäh !
It was great afternoon/evening ! Kisses. 


PS: PALJU PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS, MU KALLIS VANAEMA ! 
I LOVE YOU !! 

***

I had Au Pair Meeting today. In my LCC’s place. Half an hour to drive. It’s almost normal already. I mean that half an hour is short time in America I think. 


An hour before going I sent an e-mail to Ruth to say I’m coming. She sent me a message at the same time and saw my e-mail just after sending me a message. Ha ha. 


I’m not getting lost today. Wohoo ! And this views were amazing. All these city lights. Wow ! 


Actually today was Host Family Day, too. That mean Host Families were welcome to this meeting, too. Only Elisa’s host dad and kid came. My family can’t came because Nico had a play-off game today. 


If we continue in this way these meeting should even like to me. We have only 4 in group now. Me, Khadija (from France), Elisa (from Austria) and that Sweden girl (I guess) but I don’t remember her name. Noxolo was in rematch and live in Florida now. How cool is that, ah ?! Sara year ended and she’s back in Colombia now. Diana was in rematch too but she didn’t find a new family and is back in Columbia, too. She had safety problems with her last family. I guess I saw her twice. First time she was on phone like all Meeting, finally Ruth asked her to stop. Second time was this Make Up Meeting. She didn’t like me very much. But Elisa and Khadija are cool. Really ! Khadija live in Pasadena, like 10 minutes from my house, I think. 


Next time we’re going to ice skating if outdoor field is open yet. If not then we have dinner and game night in Ruth’s house. 


Oh, and yesterday we decorated the Christmas tree. Me, Alex, Lucas, Matthew and Daniella. Okay, Daniella hanged on me like all evening so it takes 5 times more time, because I had only one hand to use. Pictures of Christmas tree coming tomorrow, I guess. 

Leave a Reply

