Day #109

Terve päev poistega kodus. Või no 2.30pm tuli Maria, aga ikkagi. 
Me käisme McDonalds’is täna. Mu esimene kord Ameerika mäkis. Chill ! Ma tellisin Big Mac eine muidugi. Haa haa. Poisid tellisid Happy Meal’id. Asi oli nii, et Ray jättis hommikul külmikule $20 ja ütles, et kui poisid tagaaia ära koristavad – lehed ära riisuvad, koerakaka ära korjavad jne, siis võime lõunasöögiks mäkki minna. Nico tahtis juba eile minna tegelikult. Aa, siis oligi nali, et Nico ütles, et ta võib ise maksta ja Ray naeris, et ei tea millega. Siis tegidki selle diili, aga eile nad väga korralikult seda ei teinud. Igal juhul mul oli nagu “wow, nad tegelt ka koristavad”. 
Ma ei tea, kas mul on Eesti mäkist paremad mälestused või tõesti on siin burxid väiksemad. Ma oleks tahtnud McChicken einet, aga siin polnud. Nagu mida ?! 
Ja ma tegin täna lastele enda stiilis pannkooke. Nad teevad teistmoodi. Daniella’le küll meeldisid, ma ei tea isegi, kas teised sõid üldse. 
Üldse oli täna hea päev mulle ja Nico’le. Ta tegelt ka tegi kõike, mida ma palusin. 
Kahjuks me Huntington’i ei saanudki. Saatsin Tami’le sõnumi, et ilmselt me vajame liikmekaarte, aga kust ma need poistele saan. Ta vastas liiga hilja mulle, et ehk piisab ainult sellest ka kui ma oma oma näitan neile. Siis oli ainult tund Maria tulekuni ja sinna sõit ise võtab juba 15 minutit. Seega ma leidsin, et pole mõtet. Ma loodan, et saame seda mõni teine kord teha..
Tänane möödus üldse nii kiiresti, aga no kogu aeg oli midagi teha ka.

Õhtul vaatasime filmi “Rudolf Punanina”. Ja Alex tuli koju, tal hakkas vaheaeg juba. 

***


All day with boys. Okay, at 2.30pm came Maria, but still.. 

We went to McDonald’s. My first time in American McDonald’s. Cool ! I ordered Big Mac meal of course. Boys ordered Happy Meals. Point was that Ray left $20 on the fridge and said when boys clean up backyard – raking leaves, picking up dog messes etc then we can go to McDonald’s for lunch. Actually Nico wanted to go yesterday and he said he can pay by himself. Ray laughed and asked ‘whit what ?’. And then they made deal that we can go when they clean up backyard. They really did it ! I was like ‘wow, that’s not possible’. 

I’m not sure maybe I have too good memories about Estonian McDonald’s or here are really smaller burgers and other stuff. Actually I wanted McChicken Meal but here wasn’t. Like what ?!

Oh, and I made pancakes in my way for kids today. Daniella liked these, but I’m not sure did the others even ate. 

Today was good for me and Nico, too. He really did what I asked to do. 

Unfortunately we didn’t go to Huntington. Because we needed membership cards and I sent a message to Tami to ask about it, but she answered too late. She said maybe it’s okay when I show to them only my own card. But then we had only a hour before Maria’s arriving. And driving to there takes about 15 minutes. So there’s no point. Maybe we can do it some other time.. 

Today’s passed so fast. I had so much to do all the time. 


In the evening we watched a movie ‘Rudolf the Red-Nosed Reindeer’. And Alex came to home. She have the Holiday brake already. 
Leave a Reply

