Ameerika · Christmas · fotoblogi · Inglise keel · Minufoto

Day #108 Christmas Wish List

* šokolaad (ma armastan Eesti šokolaadi, see on palju parem kui Ameerika oma)
* pilte sõpradest ja perest (mul on liiga tühjad seinad toas)
* palju palju palju Jõulukaarte (armastan armastan armastan kaarte/ I love postcards)
* kalli (see aasta on need rariteetsed asjad. Saatke mulle neid videol või midagi 🙂
* must leib (kuigi ma kardan, et 10 päevaga läheb see hallitama)
See on kõik, mida ma tahan. Sest ma tean, mis on võimatu ja mis mitte.
I love you ! 

PS: Kui on keegi, kelle aadressi mu veel pole, aga tahaks kaarti saada, siis palun olge nii kenad ja andke mulle oma aadress. 🙂

PPS: Ma söön mandariine ! Jõulud jõulud jõulud …

***

Rääkisin emmega täna. Ja mõtlesin tagasi sellele aastale. Varsti varsti on käes aastavahetus. Alles lõppes aasta 2010. Alles oli eelmine aastavahetus Raki juures, mis muutis minu jaoks nii palju. Nüüd on lõppemas aasta 2011, mis on ka minu jaoks nii palju muutnud.

Mul on olnud mõneti päris hull aasta, aga ma armastan iga osa sellest. Isegi kui see lõi mu pikali või kui see lennutas mu taevasse. 

Joomine on nõrkadele !!!


***
Täna oli üks selle 3.5 kuu üks hullemaid päevi. Nico on vahel täielik õudusunenägu. Täna oli neil poolik päev, seega käisin 12.30pm neil järgi. Kodus oli hullumaja. Nico mängis Game Boy’d. Ma ütlesin, et ta selle ära paneks, ta ei teinud seda. Küsisin mitu korda, kas ta ikka on kindel, et ta tahab et ma ta emale sellest rääkiks. Sest siis on umbes 2 nädalat karistust kindlustatud. Ja ta teab seda. Lõpuks võtsin tal selle lihtsalt käest ära. Ja siis ta hakkas mind jalgadega taguma (käsi hoidsin kinni), hammustama jne. Matthew, Lucas ja Daniella said ka oma osa. Tegin talle “Aeg maha”. Tema tuppa, uks kinni. Mitte lukku, sellel pole väljaspool lukku. Arvake, mis ta tegi. Ronis aknast välja ?! Ma olin ikka päris kuri ka lõpuks.

Läks mingi aeg mööda, siis tuli paluma, et ma ta emale ei räägiks ikkagi, sest ta saab suure jama kaela. Kujutage ette, ta lubas, et ta on terve ülejäänud päeva hea. Ma ütlesin, et mulle meeldiks kui ta ülejäänud 8.5 kuud hea oleks. Ma olen temaga ühe korra varem ka sellest rääkinud, et kõik oleks palju parem kui ta teeks seda, mida ma palun tal teha. Eks nüüd ole näha, mis edasi saab. Seekord ta pääseb, sest ta tuli ise vabandama. Aga sellist käitumist pikemas perspektiivis ma küll taluda ei kavatse. Seega parem pidagu meeles, millest me rääkisime.

Kuna neil on homme vaba päev, siis vb lähme Huntington’i. Küsin õhtul Tami’lt. Matthew tahtis täna minna, aga Nico oli ju selline väike koletis, et ma mõtlesin, et ma ei suuda. Tahaks Arboretum’isse minna, aga see on selle tormi tagajärjel suletud. Ma tahaks oma silmaga näha, milline see praegu välja näeb. Vaadake videot. Väga hull.

Jõulud tulevad…
Mul on üks väike fotograaf siin…
Lucas’t pean silmas 🙂
Mulle meeldib mu lamp. 

***

Alcohol is for weak persons !!

I talked to my mom today. And I thought back to this year. New Year is soon here. It seems like 2010 has just ended. We were at Raki’s place and this night changed so much for me. Now is here end of 2011 and this year is changed so much, too. 


I’ve had crazy year, but I love every part of this. Even when it kicked me down or when it carried me to heaven. 

Today was one of the worst day in this 3.5 months. Nico was like nightmare. They had half day at school and so I picked they up 12.30pm. At home was mad house. Nico played on Game Boy. I asked him at least 5 times, is he sure that he want I’m going to talk to his mom about it. Because I know then he gonna be grounded like 2 weeks. And he know that, too. Finally I just took it away. And then he started to kicking me and biting me and etc. Matthew, Lucas and Daniella got their part, too. He got ‘Time out’. In his room and I closed the door. Not locked, on this door have no lock outside. Guess what he did. He escaped through the window ?! I was so angry. 


Little bit later he came and asked to not tell his mom, because he’s gonna be in big trouble. Can you imagine, he told me he’ll be good the rest of the day. I told him that I would like when he’ll be good the rest of the 8.5 months. We have talked about this before, that everything could be so much better when he listen to me and do what I asked. We will see whats now. I’m not gonna tell it this time because he came himself to apologize. But I’m not going to tolerate this behavior in the long run. 


Because of the day off what they have tomorrow maybe we are going to Huntington. I’m gonna ask later. Matthew wanted to go today but Nico was like little monster and I thought I can’t survive. Actually I wanna go to Arboretum, but it’s closed because of this windstorm. I would like to see how it looks. With my own eyes. Look at this video. It’s so crazy ! 

Good night, my Family ! Good night, my Friends ! Good night, my Love !
One thought on “Day #108 Christmas Wish List

  1. Mul pere saatis rukkileiba postiga ja täiesti korralik oli. Üsna pehme ja hallitust ka polnud, nii et lase saata. Ainult pakile ei tasu kirjutada, et tegu leivaga on. Las panevad, et küpsis või midagi, sest tegelikult ei või selliseid asju saata 😉

Leave a Reply

