Day #106: Windstorm Special vol. 2

Mood: 🙂
Listen to: Ewert and the Two Dragons – Good Man Down

Pildid tormijärgsest hommikust ja hiljem. / Pictures of morning after windstorm and later.

Pilt, mis mulle hommikul aknast avanes. Polnud ilus. 
Mu uksaknast nad õnneks sisse lennanud poleks. 
Korvapallirõngas, mis oli ka hommikuks pikali.
Kaotasime puu. Lausa 3 tegelt.
Mu paberblogi. Tegelt sai 4x nii palju veel lisaks.
Tegime süüa ja sõime küünlavalgel.
Mu ‘Hot Apple Cider’ küünlad.
Kooli juures nendel puudel pole ka enam lehti.


Kas ma olen imelik kui ma arvan, et tsitruseliste parim osa on nende koor ??

Am I weird when I think the best part of citrus is the peel ??


Rääkisin eile Rakiga. Esimest korda tuli päris suur igatsus peale. Jõulud ikkagi tulevad ja tahaks Oma Peret ning Oma Inimesi. Mu jõulusoov. Ma tean, et see ei täitu ja ma tean, et mul saavad siin olema jõulud nagu ei kunagi varem, aga ma pole mitte kunagi olnud jõulude ajal perest eemal. Uus ja imelik tunne on. Vaikselt hakkab jõulutunne ka peale pressima. Ja mulle meeldib, et lund pole. Ma olen ikkagi lumevastane, aga mulle meeldiks kui keegi saadaks mulle mõne pildi Eesti lumest/talvest kui see kunagi kätte jõuab. Päris foto, mille saan seinale panna, ma mõtlen. Jõulušopinguga teen ka ilmselt neljapäeval algust. Emme ja Liia said mu pakid juba kätte. Nüüd vaja veel mõnele teisele ka. Kaardid püüan rohkematele saata kui kingid.

Ma igatsen Teid, Mu Sõbrad !

Paar korda siin oldud aja jooksul olen ma mõelnud, et ma olen “pisut” hull, et ma valisin pere, kus on nii palju lapsi. Aga kui ma siis hakkan mõtlema kui väga nad tegelikult mulle meeldivad ja kui hea klapp meil omavahel on, siis läheb see meelest ära. Ja on vana uudis juba, et mõnikord olen ma natuke rohkem hull kui natuke. Tundub, et üks vähestest (koheselt) õigetest valikutest, mis ma teha olen suutnud.

Lõpetan enne kui heietustesse laskun, mida polegi ammu juhtunud.

I talked to Raki yesterday. First time I felt homesick. Christmas are coming and I want to be with My Family and with My People. It’s My Christmas Wish. I know it’s not come true and I know I get Christmas like never before, but this will be my first Christmas without my family. New and weird feeling. Christmas feeling is coming closer. And I like it without snow. I’ll start my Christmas shopping on Thursday, I think. My mom and Liia already got my presents, but I have few more to send. I try to send cards for everybody.

I miss you, My Friends !


Few times I’ve had thoughts that I was ‘little bit’ crazy because I chose a family where is so many kids. But when I’m thinking how much I like them and how well we match, then I forgot all these things. And it’s so old news that I am crazy and sometimes little bit more than little bit. It seems to be one of my best choices what seems right for the very first beginning.


Okay, I stop thinking now.
Leave a Reply

