Day #100


Juba 100 päeva. Wow. Tegelikult ma olen ikka haige. Nohu enam väga pole, aga nüüd kurk valutab. Ja see tee ikkagi aitas mind. Kõik on nagu tavaliselt. Aa, Matthew jalkatrenn on nüüd uues kohas. Aga no mis seal ikka, ma tunnen seda kõike siin juba ju nii hästi, et saan hakkama küll eks. Ha ha. Seda oli raske leida. Õnneks mul oli Nico, tal on ka seal trennid ja siis ta enam-vähema teadis, kus ja mis. 
Viimastel päevadel olen ma täiega väsinud olnud. Ma ei saa magama jääda ja ma ei taha ärgata. See on häiriv. Sest siis olen ma pahur ja tige. Eile ma olin ka veits kuri. Lucas palus abi oma kodutööga, aitasin, põhimõtteliselt lausa ütlesin talle ette vastused, aga ta ei kuulanud mind ja tegi ikka enda moodi. Läksin siis ära. Lõpuks ta nuttis, sest ta ei osanud seda teha ja Maria ei osanud ka aidata. Lõpuks siis oligi, et Maria hakkas juba Tamile helistama, Lucas nuttis. Läksin siis uuesti, et no teeme selle ära siis. Ei, ikka ei kuulata mind ja tehakse enda moodi. Ma küsisin ka, et miks nad üldse paluvad abi kui nad seda tegelikult ei taha. 
Mõnikord on nad nagu väikesed koletised. Jah, ma tean-ma tean, nad on alles lapsed. Isegi sellest hoolimata on nad väga palju parema käitumisega kui mu õed (ja mina kunagi, ha ha). Ma peaks küsima, kuidas nad oma lapsi sedasi kasvatavad. Päriselt ka. Hämmastav. 
Endiselt ei saa ma aru, miks mõnedel inimestel on üldse suunatulesid vaja kui nad neid kunagi ei kasuta. Ja mis mõte on sõita mu taga nii lähedal, et kui ma äkitselt pidurdama peaksin, siis tõenäoliselt sõidab ta mulle sisse. 
Aa ja ma vaatasin eile kahte filmi. Rootsi “Lohetätoveeringuga tüdruk”. See oli täiega hea. Nüüd ma ootan veel suurema põnevusega USA varianti sellest, mis linastub 21. detsember 2011. Ja teine film oli “Seksisemud” (ha ha ha, ma sain alles praegu teada, kuidas see eesti keeles kõlab, ei ole normaalne). See oli naljakas, nagu tavaline romantiline komöödia. Ma ei ole Armastan-Romantilisi-Komöödiaid-tüüp, aga see oli tõesti hea. 
Tänane plaan on loodetatavasti (taaskord) Rootsi film “Tüdruk, kes mängis tulega”. See on Milleeniumi Triloogia teine osa (esimene ongi “Lohetätoveeringuga tüdruk”). Kolmas osa on mul ka olemas ja ootab järge.

PS: Kuum tee ja süütu teepakike… Tuli lihtsalt üks vana asi meelde. Ha ha. Vanad head ajad… “Süütu teepakikese” nali on süüdi selles, et ma ei suuda kasutada ühte teekotti rohkem kui ühe korra. Ha ha.

Kirke. Tunnen südamest kaasa. Olen mõttes sinuga ja kallistan kõvasti-kõvasti ! 

***

Wow. Hundred days. Actually I’m still sick, but this tea helped me. Everything is usual, anything new. Oh, I forgot. Matthew’s soccer practice is in new park now. Yeah, I know all these streets as well, so I can drive there too. Okay okay.. It was hard to find. But I had Nico (he practicing on there, too) and he knew where it suppose to be.. almost. And we did it ! 

Last few days I have been so tired. I don’t want to wake up and I can’t sleep as well as I want. It’s annoying. And being tired is not good for me, because I’m grumpy and mean. Yesterday I was little bit angry, because Lucas asked help with his homework, but he did it his own way anyway. And then he cried because he didn’t know how to do it, Maria can’t help him and etc. Finally Maria wanted to call to Tami and Lucas cried then even more. I went there to help him again, but still, he didn’t listen to me. Fun, uh ?! I asked, why they even asked help, if they don’t need it anyway. 

Sometimes they are just like little monsters. But yes, I know, they are only kids. After all they have so much better behavior than my own sisters (and me in the past, of course). I need to ask, how they raise their children so well. Like really. Amazing. 

Today I feel like I miss something or somebody, but I haven’t realized who she/he is. It’s disturbing me. 

Still, I don’t understand why some people need turn lights when they never use these ?! And whats the point of driving so close behind me that when I’m gonna brake suddenly they probably hit me. 

Oh, and I watched two movie yesterday. Sweden movie ‘The Girl with the Dragon Tattoo’. It was like wow, so good and now I’m waiting even more USA version of this movie what release on December 21, 2011. And the other movie was ‘Friends with Benefits’. It was funny, like usual romantic comedy. I like it. I’m not I-Love-Romantic-Comedies-type but it was good. 

I think today I’m gonna see ‘The Girl Who Played with Fire’. It’s Sweden movie and it’s second part of Millennium Trilogy (first is ‘The Girl with the Dragon Tattoo’). And I have the third part, too. ‘The Girl Who Kicked the Hornet’s Nest’. Got to be good ! 


PS: Hot tea and virgin teabag… Just one old thing came to mind. Ha ha. Good old times… Actually in Estonian it sounds so much better. I can’t write ‘innocent teabag’ because it’s not the same. In Estonian is only one word and we thought ‘virgin’ at that time. So it’s ‘virgin teabag’. Still, sounds weird :D. But that joke is the reason why I can use a teabag only once. 
Leave a Reply

