Ameerika · fotoblogi · Inglise keel · Minufoto

Day #98

Ma olen haige. Nohu on. Kohutavalt lõbus, eks. Tegelikult juba eile hommikul ma tundsin ennast halvasti, nina oli kinni jne. Aga nojah, ma olen loll. Oleks hakanud siis teed jooma või midagi. Looda sa. Õhtul magama minnes olin ma poolsurnud – pea valutas, hingata ei saanud, halb oli olla. Öösel magada ka ei saanud, sest Daniella korraldas tsirkust – röökis pool ööd nutta. Hommikul ärgates polnud ma kindel, kas oli ka nii või nägin unes või kujutan ette. Täiesti soe peast noh. Oleks siiski tee joomisega alustanud. Looda sa. Nüüd, õhtul alles. On juba liiga hilja. 
Seega praegu istun voodis oma soojendusega pleedi all ja joon kuuma kummeliteed meega. Ja halb on olla. Ja Maria läheb kohe ära, siis ma pean lastega veel olema kuni keegi koju tuleb. Ma ei tea, millal ma külma jõudsin saada. 
Suht random pildid jälle. Homseks on üks plaan, ma loodan, et ilm mind ja Daniella’t soosib. Tahaks tegelikult mõni õhtu minna jõulutuledes majadest pilte tegema, aga ma vajaks statiivi selleks ilmselt. Eks peab ilma proovima või Best Buy‘sse minema millalgi. Mõtlen-mõtlen. 
Roheline küünelakk on jumala äge mu meelest. 

Nii ma siis emon omaette väljas. 

Surnud lehed.
Nomnom




I’m sick. Officially. It so fun. Ha ha. Just kidding. Actually, yesterday when I woke up I felt sick and when I went to sleep I felt terrible. But I’m stupid as you all know. And so I started to drinking tea today.. In evening, not even in morning. So it’s too late, of course. So now I’m sitting on my bed, I have blanket with heater and I’m drinking chamomile tea with honey. And I feel bad. I can’t breath, I have headache and Maria is leaving soon and I need to be with kids until Tami or Ray coming home. 

I don’t know when I got cold, but yeah, it’s not fun… 
Leave a Reply

