Day #95

Tegelt on juba homne käes, aga kirjutan ikkagi eilsest. 
Sain jälle magada täna, sest on ju nö Tänupühade vaheaeg. Pesin siis pesu nagu ikka reedeti. 
Tami vanemad tulid meile siis külla ja viisid meid lõunale. Käisime ‘Peppers’-is. See on Mehhiko söögikoht. Tellisin kanaburrito. See oli nii suur ! Nagu ikka Ameerika suurus, eks. Ha ha. Jäägid võtsin koju, küll kunagi ära söön kui jaksan.

Teate, mis on naljakas. Tundub, et siin on täiega suur asi omada blogi. Kui ma esimest korda Tami’le ütlesin, et mul blogi on, siis ta oli täiega üllatunud. Täna ta ütles seda Ruth’ile (ta ema) ka ja ta oli ka, et “oh wow, kas ma seda lugeda saan”. Eestis on nii tavaline blogi kirjutamine. Kui Tami ütles, et mu blogi on eesti keeles, siis Ruth ütles, et see on hea kaitse jah. Ma naersin selle peale. Sest tegelikult ei ole mul ju midagi varjata, aga ma tean, et mu vanemad ja sugulased ei saa inglise keelest aru ja sellepärast ma kirjutangi eesti keeles. 
Võib olla peaksin hakkama kirjutama nii eesti kui ka inglise keeles. Sest siis saavad kõik seda lugeda. Ja ma nagunii tean, et mul on Ameerikas ka paar lugejat, kes seni kasutasin Google tõlkimise abi, aga no te teate, et see tõlgib kohutavalt. 
Mu inglise keel ei ole kaugeltki ideaalne. Aga ma annan endast parima, nagu tavaliselt. Ma mõtlen veel. Sest tegelikult oleks sellest mulle ka kasu. Ma saaks harjutada inglise keeles kirjutamist.

Istusin kodus õhtul ja mõtlesin, et lähen hulluks kohe. Läksin küsisin Ray’lt, kas ma kinno võin minna. Ta ütles, et jah muidugi. Kell oli kuskil 9.00pm. Filmiks valisin “Surematud” (‘Immortals’). Suht sõjafilm. Reetmisest ja armastusest ja võitlustest jne. Jumalad ja asjad olid ka. Aga väga kõva oli. Mis sellest et mulle sõjafilmid ei meeldi. Aa, ja esimest korda käisin 3D-d vaatamas. Verised filmid öösel on kahtlemata parim idee.

Aa, ja ühte jumalannat, Athena‘t, mängis Isabel Lucas. See, kes mängis “Kodus ja võõrsil” Tashat varem.

Homme jälle kinno ilmselt. Tegelt ka, see on palju mõtekam kui päev otsa kodus passida ja arvutis istuda. Aga ma lähen nüüd magama

XoXo

***

Actually is day #96 already, but I write about #95 🙂


I got sleep little bit longer again today, because nobody’s going to school. Thanksgiving brake as you know. I did some laundry as always on Fridays. 

Then Tami’s parents came to visit and took us out to lunch. We went at ‘Peppers’. It’s some Mexican food place. I ordered a chicken burrito. It was so big ! American size, I think. Ha ha. Leftovers I took to home of course, as usual. 

Do you know what’s funny ? It seems like in America is so big thing to own a blog. First time when I told to Tami I have a blog she was really surprised. Today she told it to her mom and she was like ‘wow, really, can I read it?’. In Estonia it’s so usual to be a blogger. I don’t really understand this thing. When Tami said my blog is in Estonian, Ruth (Tami’s mom) said ‘oh, that’s good protection’. I laughed. Like yeah. I don’t have nothing to hide, but I know my parents and some of my relatives can’t understand English and that’s why I’m writing in Estonian. 

Maybe I should start to blogging in Estonian and in English. So everybody can read it. Because I know I have some readers from America too and until now they used Google Translate. But this translating is awful. As you all should know. 

My English is far from perfect, but I do my best, as usual. I think about it. Because after all it’s good for me too. I can practice writing in English.


I was at home and felt I’m going to crazy. I asked to Ray can I go to the movie. He said, yeah of course. It was like 9.00pm. I choose ‘Immortals’. It’s war movie. There were Gods and that kind of things. It was good movie. Really ! Doesn’t matter I don’t like war movies. It was good. Oh, and first time I watched 3D. But I don’t think watching bloody movies at night is good idea. Ha ha.


I should go to sleep now 🙂 
Leave a Reply

