Day #94: Happy Thanksgiving !

Täna oli/on Tänupühad. Käisime Ray nõbu juures. Ma ei tea, kus see on. See on kaugel. Umbes tund sõitu. Ja autode müsteerium sai ka lahendatud, läksime kahe autoga – Suburban ja Mustang. Tami, mina, Nico, Matthew, Lucas ja Daniella olime Suburban’is ja teised Mustangis. 
Me oleks pidanud seal olema juba 1.00pm, aga tegelt startsime kuskil 2.00pm paiku alles, sest väiksed poisid ei pesnud hambaid ja ei kamminud juukseid jne. Seega me ootasime nende järel päris tükk aega. 
Aga tegelikult oli see esimene maja, kus olid heledad seinad ja hele mööbel. Päriselt. Kõik ülejäänud kohad, kus ma käinud olen, on heledate seintega ja tumeda mööbliga. Nagu ka meie maja. 
Alguses mind tutvustati kõigile. Ükski nimi muidugi meelde ei jäänud, sest seal oli umbes 30 inimest. Ray vanemad, kõik nende lapsed ja nende abikaasad ning nende lapsed. 
Enne söömist kogunesime elutuppa. Seisime ringis, hoidsime kätest kinni ja palvetasime. Ray ema Connie luges palve ja ütles, et oma südames tänaksime kõik Jumalat selle eest, mille eest vajalikuks peame. Isegi mina tegin seda. Ma ei usu endiselt, aga see tunne oli ikka võimas. See tekitas sellise hea ja mõnusa tunde. Ma ei oska seda isegi kirjeldada. 
Ma ikkagi ei usu. Kuidagi keeruline oleks. Inimesed käivad ju kosmoses ja kuskil seal pole ühtegi suurt ja ilusat elupaika, kus Jumal elama peaks. Ah ma ei tea. Sellega seoses meenub, et ma rääkisin Erkiga ükspäev. Oma Tartu Erkiga. Ta küsis, kas ma olen ikka ateist või olen ka usku pööranud. Ma ütlesin, et ateistiks ei pea ma ennast enam ammu, sest ma usun midagi, aga ma usun asjadesse omamoodi. Ma peaks oma usu tegema. 
Siis me sõime. Alguses ma kartsin, et ma söön kõik selle 10 kaotatud kilo omale tagasi. Seal oli kalkun, kartuli puder, liha, salat, rohelised oad, jne. 
Igal juhul, peale söömist me läksime jalgpalli mängima. Tegelikult mul ei olnud plaanis mängida ja seega ma ei võtnud ka omale papusid kaasa kuigi Tami mulle seda ütles. Nojah, mul olid siis soccerboots. Tami palus mul väravavaht olla. Päriselt kaldun ma arvama, et ma olen ainuke, kes ei mängi jalgpalli. Sest kõik teised tundusid seda küll päris tihti tegevat. Ma olen kohutav väravavaht, aga no mida minust oodata oligi, eks. Okei, umbes 3 suutsin ära ka tõrjuda. Isegi Lucas sai 2 väravat lüüa, sest ma olen nii kohutav. Aga no on suht loogiline, et ma näiteks Michael’i vastu ei saa, eks. 
Mängisime muidu täiskasvanud laste vastu. Lapsed võitsid. Üks ütles (nime ei mäleta), et täiskasvanud kaotavad igal aastal. Mul oli lõbus, mis oligi mängu eesmärk kuigi homme on jalad ilmselt sinised. Pärast sain veel kiita ka, et ma olin hea. Arvestades kui kohutavana ma ennast ise tundsin, oli see nagu mõnitamine. Haha !
Sisse tagasi minnes oli magustoidu aeg. Juhuu ! Seal oli kooke, küpsiseid, vahvleid, brownie‘sid (ma ei tea ikka, kuidas neid tõlkida). Üks kook maitses nagu piparkook, see oli nii hea. Veidi aega olime veel seal, umbes 6.10pm hakkasime tagasi liikuma. 
Oh kuidas mulle meeldivad pimedas linnatuled. Nii ilus ! 
Aa. Tami’ga rääkisime ka sõidu ajal. Ütlesin talle, et käisin eile Koidukuma vaatamas. Talle raamatud enam-vähem meeldivad, et kujutlusvõime on hea, aga kirjutatud on halvasti. Filmid pidid kohutavad olema. Ja üleüldse, et kui vampiirid peaks täiuslikud olema, siis kust otsast selline lumivalge välimus täiuslik on ja siis see sädelev nahk, no palun. 
Aga väga lõbus oli kõik ! 

I love freeways. Yeah, sure I do.

***

So, today is Thanksgiving. We went to Ray’s niece. Somewhere. I don’t know where. We drove like an hour or something. And the car mystery got solved – we just took 2 cars: Suburban and Mustang. I was in Suburban with Tami, Nico, Matthew, Lucas and Daniella. The other ones were in Mustang. 

We should have been there like 1.00pm, but we left so much later because of little boys. They didn’t brush their teeth and all that kind of stuff. So we were there after 2.00pm. First house where was light furniture and light walls. Everywhere else have been light walls and dark furniture. In our house, too. 

First I met everybody. I don’t remember any name, but that’s okay I think, because there was like 30 people. Ray’s mom and dad and all their children and husbands/wives and all their children. So yeah, bunch of people. 

We prayed before eating. We stood in a circle and holding each other hands. Ray’s mom Connie read the prayer and told that everybody should thank God in their own hearts. It was amazing. I’m still not a believer, but it was so wonderful. It made me feel so strong. I can’t even describe it.. Amen ! 

Then we ate. A lot. Turkey, salad, smashed potatoes, meat, green beans, etc. Everything was just so delicious ! I was afraid because I thought I’m gonna eat back all these 22 lost pounds, but no, it wasn’t so bad. Because after eating we went to play a soccer. 

When we’re left at home, Tami told me to bring my shoes, but I don’t. Because I thought I’m not gonna play a soccer anyway. I went to watch how they play, but Tami asked me to be a goalkeeper. So I was. Actually I think, I was the only one who’s not a playing soccer. And I was terrible ! Like really. We played adults versus kids. Adults lost like 7:3 or something. Even Lucas scored twice because I’m terrible. At least he was happy I think. I had fun and that was the point of game. My feet are all blue tomorrow, but it doesn’t matter. 

After finishing game, we ate dessert. There was cakes, cookies, brownies, waffles and etc. So delicious! One cake tasted exactly like gingerbread. Then we just sat a little bit more and left around 6.10pm. 

Oh, I totally love city lights in dark. It’s just so beautiful ! 

Now is good to be at home 🙂 And this blog is in English because I like it. Okay, it’s because Thanksgiving is American holiday. 

I almost forgot. When we drove to there we spoke with Tami. About my family and my blog and everything. And I told her I went a Movie yesterday and I watched Braking Dawn. She was like ‘Whaaaaat ?! Really ?!’ She don’t like these movies. Books are okay, but movies are horrible. She said like ‘The vampires should be perfect but their not. They are so white and this glittering skin ?! Are you kidding me ?! How it’s perfect ? And books.. She have good imagination and everything, but writing is just so bad. Taylor Lautner is good, but he’s so young.’ That kind of conversation. But it was interesting. 

Oh, I need to write in Estonian too. Almost forgot. Sorry 🙂 It’s gonna be a little bit different. Not exactly like English one. 
Thank you God for my family, my friends and my wonderful host family ! Amen. 
2 thoughts on “Day #94: Happy Thanksgiving !

  1. See on küll mönus. See palve teema on südant soojendav noo. Ja kuule brownied on ikka brownied.
    Ole tubli ja thank you God, et sa õnnelik oled ja sul hästi läheb :)kallid sulle

Leave a Reply

