Ameerika

Day #93

Tänane päev oli mõnus. Hommikul sain kauem magada, sest keegi ju kooli ei läinud. Ajasin ennast mingi aeg üles. Jõin kohvi ja sõin. Hakkasin voodipesu pesema. 
Siis võeti vastu otsus, et nad lähevad Disneyland’i. Mulle host dad ütles, et millal iganes ma oma asjadega lõpetan, võin auto võtta ja teha, mis tahan. Oh, väga hea. Ma mõtlesin nagunii et lähen Mall‘i. Ja mõtlesin, et küsiks, kas autot võin kasutada, aga näete, midagi polnud vaja teha. 
Ootasin siis Maria ära. Ta tuli 2.30pm nagu tavaliselt ja tõmbasin tuld. Ma kujutan ette et tal võis igav olla täna siin. Mitte kedagi siin polnud, midagi suur tegema ei pidanud. Isegi õhtusööki mitte, sest host family jõuab alles umbes 10.00pm tagasi. Nad läksidki täna hiljem, et pärast veel ilutulestikku ka vaadata. 
Actually ma suht wondering, kuidas me homme kõik host dad‘i nõbu juurde lähme kui me autosse ära ei mahu ?! Suburban’is on 9 kohta. Meid on 10. 
Tükk aega mõtlesin, kas hakkan Walmart’i minema või mitte. Ma ju teadsin, et täna on freeway‘d umbes. Aga siis mõtlesin, et mul on veel paari asja vaja pakkidesse. Läksin siis. Mnjah, sinna suunda oli liikumiskiirus umbes 30mph. Sain kõik, mis vaja (no peaaegu) ja veel mõned asjad. Ostsin omale soojendusega pleedi. Jah, selline külmavares olen. Omale ei ostnudki rohkem midagi, kõik ülejäänud teistele. 
Sealt ära ja läksin postkontorisse. Lendasin sinna ja ütlesin, et mul pole õrna aimugi, mida ma tegema pean ja kuidas need asjad käivad. Siis see tore tädi seletas mulle kõik ära. Pakk koju kaalus üle 7 pounds‘i (umbes 3,5 kilo). Maksma läks see $53.10. Nojah. Elan üle. Ja ma ei ütle, mis seal on. Osa te teate, aga osa on üllatus. Ja ma ostsin Irisele sünnipäevakingi ka ära. Aga seda ma ka muidugi ei ütle teile 🙂 
Liia pakk kaalus 4 pounds‘i (umbes 2 kilo). Ja maksma läks $41.25. Eks ta pisut röövimine ole jah, aga no mis teha. Aga kahju ka polnud. Ma loodan, et peanut butter on hea. Ma tõesti ei kujuta ette ka, sest seda, mida ma tahtsin, ikka polnud :(. 
Seal käidud, mõtlesin, et lähen siis Mall‘i ka ikka. Plaan oli kinno minna, sest ma tean, et kui ma seda täna teinud poleks, siis ma ei tea,  millal ma sinna jõudnud oleks. Ma arvan, et pole eriti raske arvata, mis filmi ma vaatamas käisin. Muidugi Braking Dawn. Kuna ma olen juba ammu nende fänn ja miski ei muuda seda, siis see film oli nii hea. Nagu ka kõik eelmised. Haha. Objektiivset hinnangut minult selle kohta ei saa. 
Ameerikas filmi vaatamine on muidugi juba sellepärast omaette elamus, et terve saal elab kaasa. Õhkavad ja naeravad ja plaksutavad jne jne jne. Seal oli naljakaid kohti küll. Veits rõve oli ka vahepeal. Näiteks siis kui see laps sündima hakkas. Aga no see oli isegi raamatust ettekujutades rõve. Haha. Lõpp on mu lemmik. Need silmad olid nii ilusad veripunased. 
Ja nüüd kena aastake jälle oodata kuni viimane osa tuleb. On ikka lõbus venitada küll, eks ?! 
Pärast käisin veel JCPenny’s ka korraks. Ostsin kampsuni, sellise mõnusalt jõululiku. Teksad, mis on parimad, mis ma siin omale soetanud olen. Nad on piisavalt pikad, nad on curvy, mis tähedab, et kõrgema tagaosaga ja nad tegelt ka istuvad täiega hästi. Super ! Ja pluusi ostsin ka. Kõik. 
Rahakulu oli täna meeletu. Aga no mis seal ikka. Ise olen rahul 🙂 
Muahhh ! 
Leave a Reply

