Ameerika

Day #91

Eile päeval tuli host mom’ile sõbranna külla. San Diego’st. See on natuke rohkem kui 2 tunni kaugusel. Õhtusöök oli vinge. Host mom küsis, kas ma tahan veini või piima. Haha. Siis küsis, kas ma tahan veini. Noogutasin sedasi hästi tagasihoidlikult. Saingi pokaali veini. Veits veider oli, eks. Mhm. Tegelt pagan küll, see mõjus ka. Tunne oli vägev. 
Täna hommikul viisin poisid kooli, Daniella jäi host mom’i sõbranna ja ta lapsega koju. Pärast mängisin selle poisiga ka natuke. Ta on 2,5-aastane. Mnjah, keeruline oli aru saada. See ongi see, mida ma alguses pelgasin. Aga samas, võõrastest lastest oli isegi Eestis raske aru saada vahepeal. 
Host mom ise tuli ka koju ja natuke mängisime aias. Püüdsin Daniella’t liumäelt, see oli tõeliselt naljakas. Aga selle sõbranna lapse kohta. Selline vanus, et kõik on minu minu minu. Daniella aga tahtis temaga täiega mängida. Oli, et Daniella tahtis palli lüüa, aga see laps tuli ja lihtsalt lükkas ta üle palli. Daniella näoga vastu maad. Aiijah, see poiss sai Time Out‘i ka selle pärast.

Ja siis nad läksid Mall’i. Ma jäin pesu pesema. 

Pärast seda läks host mom tööle. 
Ja tänupühadeks lähme host dad’i nõbu juurde. Ma ei tea kuhu. 
Leave a Reply

