Day #89

Käisin täna suurest igavusest Westfield’is. Vist 3 tundi olin ära ja lõpuks jalad valutasid juba. Kusjuures ma käisin seal jala. Kodust lahkudes host dad küll küsis, kas ta peaks auto eest ära ajama, et saaksin autoga minna. Aga ma ütlesin, et mul on jalad ka. Üllatus, kas pole 🙂

Kui ma läksin alles sinna, siis ma sain sellise peavalu omale tuule pärast, et mine hulluks. Tõsiselt tugev tuul oli ja üsna jahe ka. 
Mul eesmärgiks oli minna ja osta Twilight’i kinopilet, mille ma muidugi lõpuks unustasin. Haha, eksole. Aga ma ostsin omale hunniku ehteid. Forever 21 ja Sidecca on mu uued lemmikpoed.

Üleüldse oli seal nii palju rahvast täna. Host mom pärast ütles, et järgmine nädalavahetus saab 10x hullem olema seal.

Rokk on südames. Vastav käekell. $19.99
Pildistamine. You know.. $10.00
Uued lemmikud. $10.00
Kunagi leidsin netist sarnase ja teadsin, et pean selle saama. Saingi sarnase. $4.80
Mu tiivaarmastus. $5.80
Mu rock’i armastus. $9.80
Tiivad tiivad. $4.80
Ilmselt pole mul kunagi liiga palju tiibadega asju.. $2.80
Leave a Reply

