Day #82: Griffith Observatory

Pool päeva mõtesin, kas ma hakkan kellegagi rääkima, et mu ka peale võtaks sinna minekuks või riskin ise minekuga. Mõtlesin lõpuks, et ise sõitmine tuleb mulle kindlasti kasuks. Google Maps’i abiks võttes kirjutasin paberi peale, mis ja kuidas.

Enne kodust lahkumist host dad küsis, kas ma sõidan sinna. Ise nagu. Hoiatas siis, et ma ettevaatlik oleks, et mäest üles jne. Küsis, kas mul ikka juhised on jne.

Ja hämmastav on see, et ma jõudsingi kohale. Õigel ajal ja ilma jamadeta. Ühes kohas keerasin valesti, aga suutsin kõik kuidagi kiiresti peas ümber genereerida ja sain õigesse kohta. Elisa (Austria au-pair) juba ootas seal.

Ega me seal eriti kaua polnud, sest väljas oli külm jne. Aga see vaade… Ma olen sõnatu. Ma lihtsalt armastan öiseid suurlinnu. Need tuled ja kõik see. Wow Wow Wow lihtsalt !

Käisime söömas ka. Võtsime kõik üksteise järgi ritta ja siis järku.. PÕMM.. oli minu taga vilkuritega politseiauto. Keerasin ennast siis tanklasse sisse ja jäin ootama. Tuli mu juurde. Andsin talle siis kogu selle kupatuse, mida ta tahtis. Aa, mõlemad aknad pidin alla kerima. Teine politseinik passis teisel pool autot sel ajal kui üks käis autos neid asju tegemas. Tuleb annab mulle mu asjad tagasi ja küsib, kas ma tean, miks mind kinni peeti. Raputasin pead muidugi. Tuli välja, et mul üks esituli ei põlenud korralikult või midagi. Trahvi ma ei saanud, seega ärge muretsega. Aga käed võttis värisema küll.

Teised tulid ka sinna tanklasse. Ruth (mu LCC) tuli küsima politseiniku käest, kas minuga on kõik korras. See oli sellepeale vastanud, et muidugi on, et ta on ju koos politseiga. O.o. Ruth mõtles tegelt seda, et kas minu endaga on kõik korras, et kuidas ma ennast tunnen jne.

Nojah, siis käisime söömas. Selline koht oli, et maksad $10 ja saad nii palju salatit ja asju süüa kui tahad. Ma sõin natuke ja olin juba nii täis, et mine hulluks. Lõpuks surusin ikka magustoidu ka sisse omale. Hea oli.

Hakkasime siis tagasi minema. Sõitsin Ruth’i järel, et pidi näitama, kuidas freeway‘le tagasi saab. Aga ta kasutas hoopis mingit teist freeway‘d. Mina pidin minema 5 East, aga tema läks 2 midagimuud. Sekund paanikat. Freeway‘lt maha. Mingi tänav. Ots ringi. Sõitsin natuke. Nägin silti  5 East. Uh jesh, mõtlesin. Sõitsin edasi ja saingi õigesse kohta.

Orienteerumises olen ma kohutav, aga tundub, et kui ma avastan, et veits vale värk on, siis suudan kiiresti kiiresti ümber mõelda oma asjad.

Seekordne Meeting oli isegi päris normaalne. Muidu need just mu lemmikud pole.

Griffith Observatory

See vaade ! Wow. The best ! Elaks seal hea meelega. 
Leave a Reply

