Ameerika

Day #78

Täna hommikul viisin poisid kooli. Üks lapsi autodest maha aitaja küsis mu nime täna. Enamasti alati satume me tema juurde hommikul, sest me jõuame nii vara. Ütlesin siis oma nime talle ja ta ütles, et ma olen very pretty. See tegi kohe terve päeva mul rõõmsamaks. 
Mulle meeldibki siin selline asi, et ka täiesti võõrad inimesed võivad midagi armast öelda ja sealjuures ei pea neid keegi imelikeks. Kujutage ette, et te Eestis lähete kellestki mööda ja ütled talle, et sulle meeldib ta kleit või kingad. Ega ei ütle ju. Sest selle tagajärjel saad sa parimal juhul kurja pilgu. Halvemini läheb, siis tullakse veel küsima ka, et oli ütlemist w ?!

I love America !

2 thoughts on “Day #78

Leave a Reply

