Ameerika

Day #77

2 months, 2 weeks & 2 days. 


***

Hommik oli tavapärane ja host dad viis poisid kooli. Daniella täna juba nõudis ise Looney Tunes’i. Haha. Rikun lapse ära. Aga igal juhul pesin siis rahulikult pesu. 

Kell oli umbes 12.40pm kui keegi helistas. Mõtlesin siis, et lähen vaatan korra oma schedule‘i. Ja mis mulle sealt siis vastu vaatas: 
12.30pm Pick up boys from school. 
Vot kus siis oli paanika ! Autovõtmed suutsin kuskile ära panna nii, et ma neid enam ei leidnud. Helistasin siis host mom’ile ka. Ta ütles, et ah ta unustas ära muuta seal selle, et see eelmise nädala kellaaeg seal. Haadi haadi ha ha, eksole. Ma olin südamerabandust saamas. O.o
Kas te kujutate ette ka, milline paanika mul oli, et ma unustasin lapsed kooli ?! Ma ei usu, et seda ette suudate kujutada. Autovõtmed leidsin ka veits hiljem üles. Ju siis need pididki ära kaduma selleks, et ma ei läheks kooli veel. Täielik paanikamaja. 
Eilsest õhtust veel nii palju, et… trummipõrin ja fanfaarid… ma sõin kartulit (!!!). See oli nii hea. Ma pole vist kunagi varem kartuli söömist sedasi nautinud. Amazing ! See oli päris ehtne kartul, mitte nagu need kartulipudrud ja asjad, mis on tehtud ma-ei-tea-millest. 
Tegelt mulle ei meeldi üldse enam poes käia. Igal pool on juba jõuluasjad üleval. Kohutav. Ja on alles novembri algus ! See on see millepärast mulle jõulud ei meeldi. Huvitav, kas see aasta tuleb mul jõulutunne ka ? Tavaliselt ta mu juurde ei jõua. Aga lõpuks ometi saan ma ilma lumeta talve (jõulud, aastavahetuse jne). Looooooove it !! 
Muahhh !
Leave a Reply

