Ameerika · Vihmane ilm

Day #76

Tuju: 🙂
Kuulan: Kõrvalhüpe – Muutmata kujul (Demie Remix)


Neljapäev. November 3, 2011.
Me ei käinud ikkagi Huntington’is. Mõtlesin, et lähme järgmine nädal. Käisin hoopis Joann’i käsitööpoes jälle. Järgmine nädal pean uuesti minema, sest sain sooduskupongi sealt. Ise ma nii hull ei ole, et hakkan neid välja printima/lõikama, aga kui kuskilt antakse, siis peab ju ikka ära kasutama.
Täna oli hommikul poistel jälle paha päev. Midagi nad teha ei tahtnud, aga ometi saime juba 7.30am toast välja. Vaimustav !  
Nico’l oli täna jälle altar serving training. Seega talle jälle 5.00pm järgi. Eile ta oli nii tige, sest tal oli hullult palju õppida ja me jõudsime alles umbes 5.45pm koju. Täna oli veel hullem päev. Ma ootasin seal mingi pool tundi vähemalt. Kooli juurest hakkasime alles 5.20pm liikuma. Ja ta küsis ära, sest jalkatrenni oli tal vaja minna. Õnneks läks tagasitee isegi üsna kiiresti kuigi jah, kujutage ise ette, mis liiklus siis on. Tal on see homme ka. Ma ei isegi ei taha mõelda, mis liiklus siis on, sest reedeti on freeway umbes, isegi enne 3.00pm-i juba.

Kolmapäeva õhtul saadi veel üks hiir kätte. Ei tea kui palju meil neid siin veel on ?!

Reede. November 4, 2011.
Ooo rainy day – ooo rainy day ! (Ooo happy day viisiga. Haha.)

Jahjahjah. Vihma sadas jälle. Või no mis jälle. Viimati sadas pea kuu aega tagasi. Haha. Ja ma ütlen “jälle”. Imelik olen. Siinses mõistes see vist ikkagi pigem on “jälle”.

Hommikul viis host dad poisid kooli ja ma panin Daniella rahulikult Looney Tunes’i vaatama ning ise hakkasin pesuga tegelema vaikselt. Sedasi möödus aeg kuni poistele järgi läksin.

Vihm vihm vihm. Oh, kuidas see mulle ei meeldi. Sest siis peab kooli sisse minema poistele järgi, aga sinna pääsemiseks tuleb ületada terve Atlandi ookean. Haha. Tegelt selleks ajaks jäi vihm järgi kui pidin järgi minema. Aga freeway polnud ikkagi kuigi meeldiv – märg, päike peegeldas vastu, eesõitvad autod loopisid igast jama esiklaasile jne. Ja ikka pidin kooli sisse minema, õnneks ilma ookeanita. Ja õnneks polnud Nico’l täna seda altar serving training‘ut. Saime peale Kumon’i kohe koju.

Ma ole tükk aega nii palju kohvi joonud kui täna. Ilmselt see vihm mõjub halvasti. Ometi magasin ma öösel päris hästi.

Host vanematel oli täna 22. pulma-aastapäev. Käisid õhtul väljas, ma siis vaatasin lastega telekat. See oli nii armas, et kui ma oma toas istusin, siis Dniella tuli mind otsima ja nõudis sülle. Läksime vaatasime filmi edasi. Kadusin korra ära, hüüdis mind (tal on mingi nimi mu jaoks, aga ma ei saa täpselt aru) ja läks otsima, aga ma olin juba tagasi diivanile jõudnud selleks ajaks. Täiega numps on ta noh !

Laupäev. November 5, 2011
Punkasin mõnusalt. Vaatasin ära terve selle hooaja septembri Kodutunde osad. Nutsin palju. Vaatasin Kelgukoeri ja Kättemaksukontorit ka. Head olid.

Rääkisin Virkoga täna. Ta sai alles täna teada, et ma Eestis pole enam. Haha. Ma ei teadnudki, et keegi on veel, kes sellest midagi ei tea.

Ja kas te kujutate ette, et meil oli umbes 15°C sooja täna ?! See oli nagu nii külm.

Ma vist pole mainud, et kui ma ükspäev Nico’l järgi käisin, siis kirikus seal olid laua peal mingid bröšüürid, kus olid palved ja sellised asjad. Lugesin Meie Isa palvet sellest ja külmavärinad tulid peale. Selline võimas tunne oli.

Ma lugesin just, et Katoliku kirikus loetakse seda ladinakeelsena hoopis. Huvitav, mis keeles mu host family seda loeb ? Nad ju ka katoliiklased. Peab ikka mõnikord ennast ka kirikusse vedama.

Ja Matthew küsis mu käest paar päeva tagasi, kas ma Eestis palvetasin ja kas ma Jumalat usun. No mis ma oskan vastata. Kuidagi paha oli vastata, et ei usu. Ütlesin, et ei tea. Sest ma usun seda asja kuidagi omamoodi. Mitte nii nagu traditsiooniline on.

Aa, ja soovitage mulle mõnda head koogiretsepti palun 🙂 Aitäh juba ette !

Pühapäev. November 6, 2011.
Vihma sajab, kõik ujub. Lastel paha pole tuju…

Haha. Nüüd ma saan rahulikult öelda, et JÄLLE sajab vihma, ilma, et see tunduks imelik. Sest alles reedel sadas. Hakkab vist sügis tulema jah.

Kuna reedel sadas, siis tühistati nii Lucas’e kui ka Matthew laupäevased mängud. Nico oma mitte. Ja tänase vihmaga käis Michael ka mängimas. Ilmselt käib see ka kuidagi vanuste järgi.

Aga jube mõnus on istuda toas, soe kohvi või teetass käes ja vaadata, kuidas vihm sajab. Ja siis mõelda nende inimeste peale, kes seisavad freeway mahasõidu juures sildiga ‘I’m homeless, please help‘ või midagi sellist. Iroonia oli mu viimases lauses kui te aru ei saanud.

Nägin täna unenägu. Täpselt ei mäleta, mis seal oli, aga oli üks vana maja, kus elas üks vana naine ja tal oli lapselaps. See vana naine suri ära ja ütles oma lapselapsele enne surma: “Järgmine aasta on samasugune homne nagu tänasele järgnev päev.” Selles on mõte sees. Aga ma ei tea, mida see tähendada võiks.

Lõpuks pandi väheke soojendust ka. Ma olen siin tükka ega juba üsna külmumise äärepeal olnud. Enne oli seatud, et soojendab kui alla 69°F (20.5°C) läheb, nüüd on soojendus panudud kuni 77°F (25°C). Saab sooja natuke ! Haha. Ma olen kogu aeg külmavares olnud, pole siis ime, et mulle Eesti kliima ei sobi.

Ja emmega rääkisin ja Kätliniga ja Irise ja Helisega. Tore oli.

Pühapäevaõhtune komm muidugi on see, et meil sadas rahet (!!!) ja veel natuke vihma ning seejärel ÄIKE !!! Loooooove it !!

Rääkisin juttu ühega ja ta jõudis järeldusele, et:
*1 sa oled mul facebooki sõbralistis
*2 ma mölisen suga pühapäeva öösel..kuigi peaks magama..
*3 pole vist elusees ühtegi sõna eriti vahetanud..peale selle et “kätkätkätkätkät” ( ei ma olen selle juba unustanud) :D

Siuke värk siis. Aga naljakas oli.

***

Tundub, et ma pean midagi ette võtma, et mul oleks millestki kirjutada jälle. Haha. Kirjutan sellist random juttu siia kokku, aga otseselt sellest ei ole enam mõtet kirjutada, et ärkasin see ja see kell ja siis tegin seda ja seda, sõin seda ja seda. Kui te olete hoolsad lugejad olnud, siis peaksite te juba päris täpselt teadma kõike.

Järgmine laupäev on Au Pair Meeting. Jälle Los Angeles’es. Eks ma pean hakkama mõtlema, kuidas ma sinna saan ja värki. Need meeting‘ud on nii üüber mõttetud mu arust, et halb hakkab kohe. Oleks mu teha, siis ma seal ei käiks, aga ma ei saa riskida sellega, et juhul kui ma tahan pikendada, siis ma seda ei saa nende totakate meeting‘ute pärast. Kooliga on ka jube jama. Ses suhtes, et kuna ma saan pmt vaadata ainult õhtuseid kursuseid, siis suurt valikut seal pole ja kõik on ainult 54 tundi ja 3.0 unit‘it. Ajab närvi !

Järgmine reede on Veteran’s Day (veteranide päev vist) ja väikstel poistel on vaba päev, lähevad Disneyland’i jälle. Eestis võiks ka rohkem olla selliseid päevi, millal saab koolist vabaks.

Musid-Kallid !!

Maailm on täpselt nii ilus kui on inimesed siin ja kui sa tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast. 

4 thoughts on “Day #76

  1. Mul on retsept ja väike õpetus ka, kui tahad võin sulle kuhugi meilile saata. Ainult, et sinna läheb päris palju võid ja kui kooki teha, siis see ei tundugi enam nii isuäratav 😀 Samas kui sa ei tea, kuidas see tehtud on ja keegi seda sulle kuskil pakub, on super, parim kook 😛

Leave a Reply

